Mobil pavilonok a meccsnapi bevételek növelésére

by

Több angol Premier League csapat stadionja után a jövőben a San Siro-ban és a Camp Nou-ban is mobil pavilonok állnak majd rendelkezésre a szurkolók vásárlási igényeinek kielégítésére.

A pavilonok olcsó, ugyanakkor tetszetős és rugalmas megoldást kínálnak a kluboknak a hivatalos értékesítési és bemutató helyek növelésére a stadionjaikban és azok közvetlen környezetében, levéve ezzel a terhet a meccsnapokon óriási forgalmat bonyolító club shop-okról. A könnyen elérhető és gyors kiszolgálást biztosító pavilonok segítségével nő az impulzív vásárlások száma, a merchandise termékek és programfüzetek értékesítése a szurkolók és VIP vendégek részére, maximalizálva a meccsnapi bevételt.
A San Siro-t az AC Milan és az FC Internazionale közösen használja, ezért itt a pavilonok kialakításában a San Siro semleges színei domináltak lehetőséget biztosítva a két klub számára, hogy saját igényeiknek megfelelően dekorálják azokat a mérkőzéseikre.
A San Siro és a Camp Nou többek között olyan híres stadionokat követett a sorban, mint az Emirates, Old Trafford, Anfield, Stade de France vagy a II. Lajos Stadion Monaco-ban.

Forrás: rapidretail.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Toshiba – NBA marketing együttműködés a Fülöp-szigeteken

Összefogott a Toshiba elektronikai cég és az NBA az ázsiai jelenlétük megerősítésére.

Close