Olyan globális márkák lettek a befutók, mint a PUMA, a Heineken, a Wrigley’s, a Nicotinell és a DHL.
Tegnap a kétnapos londoni Future Sponsorship 09 konferencia keretein belül kiosztották az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) idei díjait. A díjra nevezettek tíz európai országból kerültek ki és független szakértőkből álló zsűri választott közülük. A győztesek listája az alábbi:
Business to Business Category [vállalatok közötti kategória]
DHL Football Delivered [A DHL szponzorációja a svéd labdarúgásban]
Business to Community Category [vállalat és közösség közötti kategória]
Nicotinell – Helping Football Fans Kick the Habit [Futball szurkolók dohányzásról való leszokását segítő kampány labdarúgó klubok bevonásával]
Business to Consumer Category [vállalat és fogyasztók közötti kategória]
Wrigley’s Extra – Extra 90+ [A Wrigley’s – az angol Premier League hivatalos rágógumijának -kampánya a rendes játékidőn túli feszültség, és izgalmak örömére és a Premier League legizgalmasabb pillanatainak újraélésére]
Business to Employee Category [vállalat és alkalmazottak közötti kategória]
Heineken International Table Football Competition [Heineken Nemzetközi Csocsó Bajnokság irodai alkalmazottak számára a Bajnokok Ligája mintájára]
International Category [nemzetközi kategória]
PUMA Ocean Racing [A PUMA hajó és csapat részvétele, valamint a köré épített szponzorációs tevékenység a Volvo Ocean Race világkörüli vitorlás versenyen]
Forrás: sponsorship.org