Meghosszabbította szerződését a Sao Paulo FC a helyi nyelviskolával. A kapcsolat különlegessége, hogy a megszokottól eltérően a felek nem a klub hazai, hanem az idegenbeli mérkőzései előtt szerveznek a szurkolókat bevonó kezdeményezéseket.
2014-ig hosszabbította meg a Sao Paulo FC és a Wizard nyelviskola az év elején kötött és eredetileg a hónap végén lejáró együttműködési megállapodásukat. A helyi oktatási intézmény a brazil első osztályban szereplő labdarúgó klub mezén jelenik meg, a szakértők által 650 ezer dollárra becsült éves összegért cserébe.
Az ügy érdekessége, hogy a felek a szponzoráció aktiválását nem szokványos módon végzik. Míg a legtöbb esetben a hazai pálya előnyét használják ki a szponzorok a szurkolók bevonására, addig a Wizard a Sao Paulo idegenbeli mérkőzései köré építi a kampányait. A közös akciók középpontjában társadalmi tevékenység áll: 10 nappal a csapat idegenbeli mérkőzései előtt jótékonysági gyűjtést szerveznek ruhákból, tartós élelmiszerekből és tisztálkodó-szerekből a vendéglátók városközpontjában. A megmozdulás minden alkalommal a Sao Paulo két játékosának személyes részvételével zajlik. Az összegyűjtött holmikat a helyi jótékonysági szervezeteknek ajánlják fel.
„Mindig olyan lehetőséget kínálunk a szponzorainknak, hogy az erősségeinket kihasználva aktiválhassák a márkáikat. A Wizard azonnal a közösségi program mellé állt, így a kezdetektől fogva minden feltétel adott volt a sikerhez” – nyilatkozta Rogé David, a Sao Paulo FC marketingigazgatója.
Forrás: saopaulofc.net