…csak jól kell kihasználni. Brazília egy óriási ország, amelyben rengeteg potenciál rejtőzik. A világ legnagyobb sportszervezetei is így gondolták, amikor az országnak ítélték a 2014-es labdarúgó világbajnokság és a 2016-os olimpiai játékok szervezésének a jogát.
Brazília a BRIC-országok [Brazília, Russia, India, China] közé tartozik, amit dinamikus gazdasági fejlődése is nyomatékosít. Ennek tükrében számos olyan terület van, amiben erősnek mondható az ország. Azonban, ami még radikálisabban megmutatkozik, az a gyarapodási görbének az emelkedése. Sok szféráról ejthetünk szót, amik a világesemények hatására komoly változásokon mehetnek keresztül. Azonban ehhez tenni kell!
Ilyen, roppant lényeges szegmens a turizmus, a turisztikából befolyó dollármilliárdok. A turizmus már most is az éves brazil GDP 3 százalékát teszi ki, de ezt növelni szeretnék, amire komoly esély mutatkozik. Ennek fényében az Embratur, brazil ügynökség leleplezte az új reklámkampányának az első videóját, ahol a közösségi médiát is felhasználva hét országban népszerűsítik az országot, középpontban a 2014-es labdarúgó VB-vel.
A kampányban megmutatják, hogy az ország mit képes nyújtani az idelátogató szurkolóknak és milyen unikális élményben lehet része egy sportturistának, s mindezt 10 millió dolláros összegből gazdálkodván. Az új reklámok az Egyesült Királyságban, az USA-ban, Mexikóban, Kolumbiában, Argentínában, Chilében, és Németországban kerülnek a különböző platformok „polcaira”.
A szervezők 600 ezer turistára számítanak a jövő évi esemény apropójából, így lényeges figyelmet szentelnek arra, hogy a turizmusban tevékenykedő 10 millió ember a lehető legmagasabb szinten szolgálja majd ki az idelátogatókat, akik Brazília csodálatos természeti kincsei mellett, megismerhetik az ország kultúráját és addiktív futballszeretetét.
S, ahogy a videóban elhangzik: „a világ Brazíliában találkozik!”
Forrás: marketingweek.co.uk