A német vállalat 5 millió eurót fizet a következő három évre, hogy a Nike helyett ők szállíthassák a labdát a spanyol meccsekre.
Spanyol források szerint a LaLiga a héten írja alá az új hároméves szerződést a Pumával, és a német márka lesz hivatalos labdabeszállító a következő idényről. A szerződés értelmében a Puma 5 millió eurót fizet a ligának a 2021/2022-es idényig.
A LaLiga döntésében nagy szerepet játszott, hogy a Nike az előző idényekben a Premier League és a Serie A részére is nagyon hasonló mintázatú termékeket készített, az új gyártó beszállásával azonban – az anyagi megtérülés mellett – újabb megkülönböztetési pontot is nyernek majd az üzleten.
A Nike és a LaLiga együttműködése 23 éve tart, ezért is nagy siker a Puma belépése, amivel újabb fontos részt foglaltak el a szponzorációs tortában. A spanyol bajnokságban több fronton is nagyon erőteljesen terjeszkednek: az elmúlt hetekben írták alá a globális együttműködési megállapodásukat a Manchester City mögött álló City Football Group vállalattal (melynek portfóliójában a Girona is ott van), és a következő idénytől ők öltöztetik a Valencia csapatát is. Emellett a ligában játszó két nagy francia sztár, Antoine Griezmann és Samuel Umtiti egyéni szponzora is a Puma.
1 hozzászólás
Pingback: Ezekkel a Puma labdákkal vág neki a LaLiga a 2020-21-es szezonnak | sportsmarketing.hu