Kiterjesztette az Alibabával való együttműködését az NBA. Egyedi tartalmat és merchandise termékeket kínálnak az e-kereskedelmi platformon keresztül a kínai kosárlabda rajongóknak.
A partnerségen keretében külön NBA részleget hoznak létre az Alibaba felületein, így többek között Tmall online piactéren és a Youku streaming oldalon. Ezzel a kínai szurkolók egyszerűen juthatnak hozzá eredeti NBA-ajándéktárgyakhoz, valamint egyedi tartalmat is fogyaszthatnak. Az Alibaba felületein a mérkőzéseken kívül beharangozók és összefoglalók, valamint a sportághoz kapcsolódó kulturális műsorok is elérhetők lesznek, továbbá celebek és influenszerek élő bejelentkezéseire is számítani lehet.
Az NBA az Alibaba felületein keresztül 700 millió fogyasztót érhet el.
Az NBA és Kína, illetve az Alibaba kapcsolata nem új keletű. Az NBA China szervezetet 2008-ban hozták létre a liga helyi ügyeinek képviseletére. A Tmall 2012-ben nyitotta meg első, NBA-termékeket kínáló üzletét. Tavaly októberben pedig Joseph Tsai, az Alibaba egyik alapítója bekerült az NBA China vezető testületébe. Tsai egyébként részesedéssel bír az NBA-ben szereplő Brooklyn Nets-ben és többségi tulajdonosa a WNBA-klub New York Liberty-nek.
Forrás: china.org.cn