A hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése a Forma 1-be fokozta az érdeklődést a sportág iránt. A német pilóta azonban nemcsak a nézők és a média figyelmét vonzza, hanem a szponzorokat is.
A három év kihagyás után visszatérő rekorder két svájci prémium márkával kötött személyes szponzori szerződést. Az egyik a lábbeliket és kiegészítőket forgalmazó Navyboot, a másik a luxus kategóriába tartozó sportos divattermékek gyártója a Jet Set. Mindkét márka a Gaydoul csoport érdekeltségébe tartozik.
A szerződés részletei nem nyilvánosak, de a német sajtó 2 millió dollár körüli összegre becsüli az egy éves megállapodás értékét. Az együttműködés túlmutat a pályákon: Schumacher nemcsak a versenyruházatán viseli majd a két márka logóit, hanem részt vesz a Navyboot egyes modelljeinek tervezésében, valamint a Gaydoul Group jótékonysági rendezvényein.
Energetikus, szenvedélyes és professzionális hozzáállású – ezekkel a jelzőkkel illették a két vállalat vezetői Schumachert, amelyek szerintük tökéletesen illenek márkáik megszemélyesítéséhez.
A szerződés azért is érdekes, mert megerősíti, hogy a Mercedes engedélyezi versenyzőinek a privát szponzorokkal való külön megállapodást. Ez nem minden Forma 1-es csapatnál természetes, például a McLaren kifejezetten tiltja az ilyen jellegű törekvéseket.
Forrás: gaydoul-group.ch