Tasnádi Ádám kreatív módon, a Föld területeinek online értékesítése révén 1 millió forintot gyűjtött össze hat hét alatt. A fiatalember a barátaival a nyári brazíliai labdarúgó világbajnokságra szeretne eljutni, ahol a virtuális megjelenítésen kívül, helyszíni tudósításaikkal és blogolásukkal igyekeznek minél változatosabban képviselni támogatóikat, és teljesíteni az általuk megszabott feladatokat, küldetéseket.
A projektje kezdetén interjút adott nekünk Tasnádi Ádám, aki a világtérképet potenciális hirdetési felületnek tekinti, ezért létrehozott egy honlapot, a myroadtobrasil.com-ot, hogy az országokat értékesítse szponzorai számára. A cserébe felkínált lehetőségek tárháza a bannertől kezdve, a pólón való logó megjelenítésen át, a Brazíliában történő jótékonykodásig terjed. Ádám célja, hogy ott legyen a jövő évi labdarúgó világbajnokságon.
A 2013-ban indult, többnyelvű, My Road To Brasil projekt munkája az elmúlt hetekben ért be, igazán eredményessé pedig a Szerencsejáték Zrt.-nek (TippmixPro) köszönhetően vált. A „garázsból” induló vállalkozás sikerességét jelzi, hogy a híre az országos tévéműsorokig jutott. Bár a projekt első országait barátok, ismerősök és kisvállalkozások vásárolták meg, a csapat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ismert személyeket és cégeket is összegyűjtsön honlapján, így csatlakozott már hozzájuk többek között Csonka András, Koman Vladimir, Kiss Ádám, Katus Attila, Weisz Fanni, Pistyur Veronika, Fekete Dávid és Tolvai Renáta is.
A honlapjukon, ahol a világot 754 részre osztották fel, már néhány dollártól kezdve vásárolhatók területek. Ezek a felületek virtuális hirdetőtáblaként funkcionálnak: tulajdonosuk megadhatja elérhetőségét, közérdekű adatait, reklámtevékenységének célját, ráadásul feladatot is megszabhat, amit a csapattagokkal a helyszínen szeretne végrehajtatni.
Az eredeti terv, Ádám utazási költségeinek fedezése, már teljesült, ezért újabb célt tűztek ki maguk elé. A kiutazásnál most már csapatban gondolkodik a projektgazda. Amennyiben sikerül összegyűjteni a módosított összeg – 6-10 millió forint – alsó határát, az egyetemisták összesen 6 fővel dolgoznának a kinti tudósításokon. Az 5 fős baráti csapatot egy általuk, pályázati úton választott hátrányos helyzetű fiatallal egészítenék ki, kifejezve szociális érzékenységüket és a jótékonykodásra való fogékonyságukat.
A My Road To Brasil nemcsak egy kaland a fiatalok számára, hanem az önmegvalósításhoz vezető út. Ha több pénzt sikerül összeszedni, mint amennyi a brazil túrához szükséges, Ádám ebből a pénzből tervezi finanszírozni a további tanulmányait.
A My Road To Brasil projekt az eddigi legtöbb pénzt összegyűjtő, közösségi finanszírozásra [crowdfunding] épülő magyar oldal.