A sportsmarketing.hu egy 2009 óta létező független szakmai portál, rendszeresen frissülő sportmarketing, sportgazdaság és sportszponzoráció témájú tartalommal.
Hazai és nemzetközi hírek, cikkek, esettanulmányok, és érdekességek, valamint a sportmarketing, sportgazdaság piac szereplőivel készített szakmai interjúk formájában jelentkező anyagaink magas szakmai minőséget képviselnek és hiteles forrásokon alapján készülnek.
Az oldalt üzemeltető Sportsmarketing Hungary egy dinamikus sportmarketing butik ügynökség. Három fő területünk: az online tartalomszolgáltatás, a szakmai rendezvényszervezés és a tanácsadói, ügynökségi szolgáltatások hazai és nemzetközi szinten egyaránt.
Társaságunk mozgatórugója a hazai sportmarketing életnek, és tevékenységünket a nyugati üzleti gondolkodásmód, valamint a legfrissebb nemzetközi trendek alapján végezzük. Célunk pezsgést vinni a magyar sporttársadalomba és túllépni az elavult konvenciókon, ennek érdekében komoly figyelmet fordítunk a hasonló érdeklődésű, a sportért tenni akaró közösség összehozására és az interakció kialakítására. Fontosnak tartjuk lehetőséget adni a friss gondolatokkal rendelkező fiataloknak, hiszen a jövő bennük rejlik.
A Sportsmarketing Hungary a gyakorlati megoldásaival igazolja, hogy a sportmarketing nem merül ki a sportszponzorációban, hanem jelen van a szervezeti folyamatok minden elemében.
Ha szeretnél többet megtudni rólunk, hogy mivel foglalkozunk még a sportsmarketing.hu hírportál üzemeltetésén kívül, látogass el a céges honlapunkra.
Zsédely Péter
Sportsmarketing Hungary
Szerzők:
Zsédely Péter
sportmarketing szakértő
email: peter.zsedely[kukac]sportsmarketing[pont]hu
Az oldal alapítója és vezetője. Több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik a sportmarketing területén. A 11 állomásnál tartó Sportmarketing Újragondolva Meetup sorozat létrehozója és főszervezője. 2014 óta Belgiumban él és szabadúszóként dolgozik a sportmarketing területén, elsősorban sportszervezetek, sportolók online és kommunikációs feladatain. Projekt partnerei közé tartozik többek között a Stadionok Európai Szövetsége [ESSMA], a Nemzetközi Tenisz Szövetség [ITF], a Sportcipőmúzeum és Daniel Genevey, Red Bull Air Race és magyar válogatott műrepülő pilóta. Vendégszerzőként rendszeresen publikál szakmai magazinokban, előadóként pedig rendezvényeken és podcastekben vendégszerepel.
Dallos Dávid
marketing és kommunikációs szakember
email: david.dallos[kukac]sportsmarketing[pont]hu
Vívó pályafutása befejezése után több mint tíz évet dolgozott reklámügynökségeken, jelenleg a médiapiacon tevékenykedik. Részt vett többek között a Dreher a Mol, a Ford és a Kia sport irányú kommunikációs fejlesztéseiben. Dolgozott, illetve dolgozik többek között az MLSZ-szel és a Magyar Vívó Szövetséggel, kezdeményezésére indult el hazánkban is a Vívó Flashmob rendezvénysorozat. Több autós esemény ötletgazdája, szervezője. 2013 óta a tagja a Sportsmarketing Hungary csapatának.
Farkas Máté
kommunikációs tanácsadó
Tíz éve dolgozik a kommunikációs iparágban ügynökségi oldalon, emellett rendszeresen vállal marketingkutatással és stratégiai tervezéssel kapcsolatos projekteket is – márkázási tanácsadóként átfogó márkaauditot, kutatásokat, tanulmányokat, kampányelemzéseket készít. A versenyszférában megszerzett tapasztalatait a sportban is igyekszik kamatoztatni: mesterszakos diplomadolgozatában a magyar labdarúgó-válogatott és az NB I marketingaktivitásait vizsgálta, a szurkolók körében végzett kutatása alapján javaslatrendszert dolgozott ki a fejlesztendő területekről, jövőbe mutató márkastratégiai irányvonalakról. Szívesen publikál a sportmarketing területét érintő témákban, emellett város- és országmárkázással kapcsolatos szakmai cikkek társszerzőjeként is találkozhatunk nevével.
Korábbi szerzők:
Gyüszi Dávid
sportmenedzser
Korábbi utánpótlás magyar bajnok középtávfutó. A sportszer márkák megszállottja, sneakerhead. Pályája elején a világ egyik legnagyobb sportszermárkája, a PUMA világközpontjában szerzett értékes tapasztalatokat a nemzetközi értékesítés területén, de megfordult a sport államigazgatási szférájában is, a Sportért Felelős Államtitkárságon és a Nemzeti Sportintézetben. Jelenleg a számos piacvezető márkát magába foglaló Reckitt Benckisernél gyűjt új, FMCG ismereteket, trade marketing területen.
Pap Viktor
sportmarketing szakértő
Korábban a Nemzeti Sport marketing menedzsereként, jelenleg az M4 Sport marketing főmunkatársaként vesz részt nemzetközi sportprojektekben (Olimpia, UEFA Bajnokok Ligája, labdarúgó-Eb, stb.) és a hazai szakszövetségek kommunikációjában. Immáron a Sportsmarketing Hungary tagjaként kamatoztatja azon tudását, amit a világ legnagyobb sportszervezeteinek (FIFA, UEFA, NOB) workshopjain és a napi szintű egyeztetéseken keresztül szerzett. Az MTVA főmunkatársaként, az M4 Sport mellett a közmédia összes csatornájának marketingfeladataiért felel.
Rippel-Szabó Péter
sportjogász
Jogi tanácsot ad külföldi és hazai médiatársaságoknak, ügynökségeknek, sportszövetségeknek, kluboknak, sportolóknak és játékosügynököknek sportesemények közvetítésével és rendezésével, jogok érvényesítésével, marketing-, szponzorálási, arculatátviteli és sportszerződésekkel, munkaszerződésekkel, sportszabályozási kérdésekkel, sportfegyelmi eljárásokkal, sportági szövetségi szabályzatokkal, valamint a mindennapi működés során felmerülő jogi kérdésekkel összefüggésben. Meghívott előadóként gyakran vesz részt konferenciákon. Mint nemzeti szakértő az Európai Bizottság részére készült sportesemény szervezők jogaira és a sportfogadási csalások megelőzésére és leküzdésére vonatkozó EU-s tanulmányok Magyarországgal kapcsolatos részeit készítette el. Gyakran publikál a sport és a jog összefüggéseit elemező írásokat, társszerzője a „Sportjog II. – A sport civiljoga” c. tankönyvnek. A Legal500 jogi minősítő 2016-os kiadása a következőket írja róla: “Péter Rippel-Szabó is a key name for broadcasting and sports law.”
cikkei az oldalon »
honlapja »
Tóth Balázs
sportmarketing szakértő
A sportmenedzsment és marketing mesterképzési szakok elvégzése után Magyar Közigazgatási Ösztöndíjasként a sport állami részében is dolgozott, majd a versenyszférában számos világcég márkakutatási projektjét vezényelte. Aktív szereplője a sportmarketing életnek és szervezője a Sportmarketing Újragondolva Meetupnak. Jelenleg egy ügyfélkapcsolatokért felelős csapat vezetőjeként, közepes és nagy lélegzetvételű projektek irányítását végzi, amellett, hogy napi szinten tárgyal és ápol kapcsolatot számos ismert, nemzetközi és hazai vállalat képviselőivel. 2011 óta a Sportsmarketing Hungary tagja.
Vincze Dávid
Sport PR szakértő
Ász… gól… lehetetlen nem létezik. Több éve foglalkozik a sportmarketinggel, korábban kutatásokat végzett a sportolók személyes márkaépítéséről és a futballklubok márkaélményéről. Fő szakterületei a sportmárka élmény, a sport public relations és a sportolói márkaépítés. Kedvenc sportágai a tenisz és a labdarúgás. „Hiszek abban, hogy egy-egy sport aktivitáson keresztül – beszéljünk akár egy sportszervezettel való együttműködésről, egy sporteseményről és ezeket övező kommunikációs tevékenységről – a különböző iparágban működő márkák és a klasszikus értelemben vett sportmárkák képesek értéket teremteni mind a szurkolók = fogyasztóik és a vállalat számára egyaránt. Valamint ezen sportközpontú aktivitásokon keresztül képesek elmondani a saját történetüket, amellyel képesek hosszútávon megkülönböztetni magukat és kiemelkedni a versenyből.”
Zsiros Mihály
sport evangelista
Több, mint 5 éve dolgozik marketing, illetve sportmarketing területen. 15 év élsport és sportmenedzsment tanulmányok után sportversenyek szervezésével foglalkozott, majd saját vállalkozást is alapított. Jelenleg szabadúszóként dolgozik elsősorban online marketing területen. TEDxYouth előadó és Az Év Honlapja Minőségi Díjjal is elismerték munkája során.