A Puma nagyszabású Facebook kampányt épített a King Finale nevű futballcipői 2011-es kiadásának bevezetése köré. A rajongók személyre szabható képet készíthetnek saját magukról a Puma „King of…” retró érzésű hirdetéseinek stílusában, amit aztán lementhetnek, kitehetnek a Facebook falukra, vagy megoszthatják ismerőseikkel a többi közösségi média felületen.
A Puma King of Facebook alkalmazás könnyed szórakozás keretében köti le a rajongókat, akik saját magukat kiálthatják ki bárminek a királyának. Így lehetünk a cselek, az ollózások, vagy éppen az öngólok önjelölt nagyjai.
Az alkalmazásban öt különböző dizájn közül választhatunk, amelynek színeit széles skálán változtathatjuk. Feltölthetünk magunkról fényképet – opcionális – és pár szóban megfogalmazhatjuk, minek a királyának érezzük magunkat.
Miután személyre szabtuk, a poszterszerű képet letölthetjük a gépünkre, beküldhetjük a mások kreációt is tartalmazó „Puma King Sticker” falra, vagy megoszthatjuk az ismerőseinkkel a különböző social media platformokon.
Az alkalmazás a Puma King Finale futballcipők legújabb változata bevezetésének támogatására készült. A Puma King több mint négy évtizede debütált és olyan csillagok hordták, mint Pelé, Maradona, Kempes, vagy Matthaus.
Az alkalmazás kipróbálható itt, vagy elérhető a Puma Football Facebook oldalán keresztül.
Forrás: puma.com