Havi előfizetési díjért cserébe exkluzív tartalmat és élményeket kapnak a szurkolók. Egyelőre csak azok a klubok élhetnek ezzel a lehetőséggel, amelyeket a Facebook kiválaszt.
A Facebook a Barcelonát választotta a sportklubok közül elsőként a “Fan Subscription” nevű szolgáltatásának használatára. Ez egy havidíjas szolgáltatás, amelyért az előfizetők olyan exkluzív tartalmakhoz – többek között cikkekhez, fotókhoz, digitális matricákhoz – és egyedi élményekhez – például élő videók, kérdezz-felelek műsorok, virtuális meccsnézések a Facebookon – férhetnek hozzá, amelyekhez más szurkolók nem. Ezen kívül a szerencsések különleges nyereményekben is részesülhetnek.
A szolgáltatás már elérhető a Barcelona hivatalos Facebook oldalán keresztül, 2,49 euró havidíjért cserébe. A feliratkozók Facebook profilján megjelenik a Barcelona logója és egy szurkolók alkotta Facebook csoportba kerülnek, ahol egymással is interakcióba léphetnek. A klub által publikált exkluzív tartalomról a szurkolók minden esetben értesítést kapnak.
A Facebook az innovatív digitális stratégiája és a több, mint 100 milliós Facebook követőbázis miatt választotta a Barcelonát az első sportkluboknak, amelyik ezt a szolgáltatást használhatja.
Forrás: fcbarcelona.com