labdarúgás, Sportmarketing — 2017/12/22 at 16:30

Speciális üvegfal mögül lesheted meg a sztárokat Manchester City Tunnel Clubban

by

Olyan élmény, mintha a labdarúgókkál álldogálnál a játkoskijáróban. A Manchester City megint nagyot alkotott!

A múlt héten bemutattuk, hogyan emelte új szintre a stadiontúrát a Paris Saint-Germain azzal, hogy szabadulós játékot indított a Parc des Princesben. A szurkolók az idegenvezető által koordinált, vagy a kitáblázott és saját tempóban teljesíthető túrák helyett az Inside PSG-vel egy sokkal intenzívebb, interaktívabb és mélyebb bevonódást jelentő élményt kapnak. A klubnak pedig mindez gazdasági haszonnal kecsegtet.

Ugyanez a gondolatmenet húzódik meg a Manchester City VIP-megoldásában, csak ebben az esetben a nagyközönség helyett az üzleti vendégek a fő célcsoport.

A Tunnel Club keretében detektív tükörre cserélték a játéskijáró falát, és VIP-termet rendeztek be az üvegfal mögött. Tehát a játékosok tulajdonképpen egy tükörsor előtt várják a kivonulást a mérkőzésre, míg az üzleti vendégek átlátnak az üvegen és közvetlen közelről szemlélhetik a sztárokat, anélkül, hogy zavarnák őket.

Természetesen a VIP-szolgáltatások nem merülnek ki ennyiben, a Tunnel Club vendégei számára a mérkőzés előtt és után, valamint a szünetben is a Manchester City ötcsillagos konyhája látja el. A pályán zajló eseményekről sem marad le senki, a meccset a kispadok felett található székekből nézhetik a vendégek.

A speciális üvegfal a mérkőzés után is tartogat érdekes látnivalókat, ugyanis egy-egy kiélezett küzdelmet követően a levonulás során még vannak utózöngék a játékosalagútban. Az interjúfalra szintén kilátás nyílik., a kivételezett helyzetben lévő szurkolók tehát akár Pep Guradiola nyilatkozatát is megleshetik két koccintás között.

Az ötlet egyébként nem a Manchester City sajátja, hanem az NFL-ből jött. A klub a Dallas Cowboys által kitalált koncepciót formálta a saját lehetőségeihez és igényeihez.

Úgy gondolom, hogy az Inside PSG és a Manchester City Tunnel Club példája is jól mutatja, mennyi energiát és kreativitást fektetnek a legnagyobb klubok a szurkolóik és üzleti partnereik kiszolgálásába. Nem feltétlenül a nagy pénzt igénylő beruházások, vagy a csúcsminőségű futball állnak a középpontban, folyamatosan keresik az új és innovatív megoldásokat és jól adaptálják a máshol működő mintákat. Ennek fényében még inkább elszomorító az új stadionnal rendelkező magyar labdarúgó klubok – tisztelet a kivételnek – hozzáállása ahhoz, ahogyan a létesítményeik alacsony kihasználtságát kezelik.

Forrás: mancity.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A hét sportos állásai (2017/51. hét)

A Karrier a sportban oldallal együttműködve, minden héten összeállítunk egy válogatást a hazai sportpiac aktuális állásajánlataiból.

Close