A kezdő tizenegy legfiatalabb tagjának mezén más szponzor logója virít, mint a többiekén. Mindezt az osztrák Bundesliga egy új szabálya teszi lehetővé.
Az osztrák Bundesliga legfrissebb szabályzata lehetővé teszi, hogy a bajnokság meccsein a pályán lévő játékosok közül az egyik viselhet olyan mezt, amelyen más a szponzor, mint a többin. Első gondolatra értelmetlennek tűnhet ez a megoldás, de tökéletesen kihasználható marketing célokra.
A Red Bull Salzburgnál nem is tétlenkedtek sokáig, kreatívan éltek a lehetőséggel. Az egyedi mezre nem szimplán kerestek egy új szponzort, hanem egy sztorit is kerítettek köré, így a megkülönböztetett mezt minden alkalommal a pályára lépők közül a legfiatalabb viseli.
A csapat zöldfülűjének járó mez szponzora a Rauch gyümölcslevek gyártója lett. A Rauch 2015 óta a klub partnere, de most kibővítették a korábbi megállapodást és az egyedi mez front része mellett a többi mez ujjára is felkerült a cég logója.
Forrás: espnfc.com