Idén 18. alkalommal rendezik meg az Internet Hungary konferenciát, szeptember 26-27-én Siófokon. A rendezvény középpontjában a „felforgatók” állnak majd, azok a piaci szereplők akik egy technológiai vagy üzleti innovációt alkalmazva drámai mértékben átalakítják egy adott szegmens kialakult viszonyait.
Az esport épp ilyen változást hozott a sport világába. Nem csak a tradicionális sportkluboknak jelent kiemelkedési, újabb üzleti lehetőséget, hanem a más iparágban szereplő márkák számára is, akik kapcsolatot szeretnének teremteni a fiatalabb generációval. Az esport mára már több, mint 600 millió dolláros iparággá nőtte ki magát globálisan, évről évre folyamatosan növekszik, és a közel 400 milliós nézettsége már-már vetekszik az egyes klasszikus sporttornák nézettségével. Különösen népszerű a tradícionális eszközökkel nehezen megszólítható Z generáció körében, mi több Párizs már azon munkálkodik, hogy olimpiai sportággá nyilvánítsa a sportágat. Az esport itthon egy tavalyi kutatás szerint 600 ezer dolláros piacnak számít, és nagyjából 250 ezer fős szurkolói bázisa van.
Az esport a rendezvény első és második napján is terítéken lesz, egyebek mellett jelenlegi helyzetéről, a fogyasztókról, az esport és az okostechnológia kapcsolatáról, valamint a kapcsolódó márkák szerepéről az is hallhatunk előadásokat. A második nap egy kerekasztal beszélgetéssel zárul az esport téma az Internet Hungaryn. Az esport programban oldalunk szakértői, Tóth Balázs és Zsédely Péter mellett olyan előadók tartanak előadást, mint Bíró Balázs György, Deutsch Tamás, Tischler Márk, Szalai Ádám, Nagy László valamint a második napon egy kerekasztal beszélgetésre is sor kerül a témában.
A részletes program itt érhető el.