Sport PR, vízilabda — 2017/07/31 at 11:30

Sportsmarketing TALKS – a siker és a népszerűség kapcsolata a vízilabdában

by

Milyen hatása van egy hazai rendezésű világversenyen való sikeres szereplésnek a vízilabda népszerűségére? Hogyan megy végbe a generációváltás egy sikerkorszak után? A háromszoros olimpiai bajnok Kiss Gergellyel beszélgettünk!

A Benedek Tibor, Biros Péter, Kásás Tamás, Kiss Gergely, Molnár Tamás és Szécsi Zoltán nevével fémjlezett, egymás után három olimpiai bajnok címet begyűjtő generáció után a 2010-es években egy kis megtorpanás következett a férfi vízilabdában, legalábbis a világversenyeken nyert magyar aranyérmek számában.

2013 után a hétvégén ismét világbajnoki döntőt játszhatott a válogatott, ráadásul ez alkalommal hazai közönség előtt, a budapesti vb-rendezésnek köszönhetően. A sportág iránt ismét hatalmasra nőtt az érdeklődés, szurkolók tízezrei buzdították a csapatot országszerte. Vajon hogyan tudja kihasználni a sportág a maga javára ezt az újabb jó szereplést? Milyen hatással lehet ez a viszonylag sikertelenebb időszak után a vízilabda népszerűségére? A játékosok, a válogatott tagjainak kommunikációs aktivitása hogyan tud hozzájárulni a sportág pozitív megítéléséhez?

Többek között ezekről a kérdésekről szól a legújabb Sportsmarketing TALKS Live, amelyben szerkesztőtársunk, Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélget a háromszoros olimpiai bajnok, valamint világ- és Európa-bajnok vízilabdázó Kiss Gergellyel.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.07.31.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close