Milyen hatása van egy hazai rendezésű világversenyen való sikeres szereplésnek a vízilabda népszerűségére? Hogyan megy végbe a generációváltás egy sikerkorszak után? A háromszoros olimpiai bajnok Kiss Gergellyel beszélgettünk!
A Benedek Tibor, Biros Péter, Kásás Tamás, Kiss Gergely, Molnár Tamás és Szécsi Zoltán nevével fémjlezett, egymás után három olimpiai bajnok címet begyűjtő generáció után a 2010-es években egy kis megtorpanás következett a férfi vízilabdában, legalábbis a világversenyeken nyert magyar aranyérmek számában.
2013 után a hétvégén ismét világbajnoki döntőt játszhatott a válogatott, ráadásul ez alkalommal hazai közönség előtt, a budapesti vb-rendezésnek köszönhetően. A sportág iránt ismét hatalmasra nőtt az érdeklődés, szurkolók tízezrei buzdították a csapatot országszerte. Vajon hogyan tudja kihasználni a sportág a maga javára ezt az újabb jó szereplést? Milyen hatással lehet ez a viszonylag sikertelenebb időszak után a vízilabda népszerűségére? A játékosok, a válogatott tagjainak kommunikációs aktivitása hogyan tud hozzájárulni a sportág pozitív megítéléséhez?
Többek között ezekről a kérdésekről szól a legújabb Sportsmarketing TALKS Live, amelyben szerkesztőtársunk, Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélget a háromszoros olimpiai bajnok, valamint világ- és Európa-bajnok vízilabdázó Kiss Gergellyel.