A versenyhelyszíneken és a szurkolói zónákban néztük meg, hogy hogyan jelennek meg a rendezvény partnerei, szponzorai. Összességében elmondható, hogy a kitelepülések nagyok, látványosak, azonban a kis részletekre nem mindig maradt figyelem és bántóan hiányzik az ötlet, a kreativitás. Hosszú Katinka itt is mindent visz, az Iron márka mellett az Arena és a MOL reklámarca is.
1. Audi
Szép autó és csocsó: ez eredményes párosítás, mert sok embert vonz. Az autómárka modelljei több helyen is feltűnnek a szurkolói zónában. Emellett, mivel szinte az egész város tele van a verseny résztvevőit szállító járművekkel, ez a legfeltűnőbb márkamegjelenés.
2. Samsung és Telekom együtt
Mindkét cég termékei és itt is csocsó. Talán a versenyhez kapcsolt okos eszközökkel és alkalmazásokkal érdekesebbé lehetett volna tenni a standot.
3. Aldi
Nagy területű bolt, nagy forgalommal. Ami hiányzik, hogy nem készültek a vizes vb-hez kapcsolódó akcióval, vagy termékkel.
4. Richter Gedeon
A gyógyszergyár a Csodák Palotájával fogott össze.
5. Iron Store
Hosszú Katinka brandjének megjelenése versenyképes a nagy multikkal. Külön termékfejlesztéssel is készültek a vb-re, műtetoválások formájában.
6. Arena
A márka nagykövete Hosszú Katinka, a pavilonba is az ő képével csábítják a látogatókat.
7. MOL
A „Fresh Corner” megjelenés jó összekötés az új töltőállomás koncepcióval. Jó étvágyat itt is Hosszú Katinka kíván, bár a kukák elhelyezése nem túl szerencsés.
8. Yakult
A FINA egyik főszponzora kóstoltatással készült, de sajnos a termék nem kapható Magyarországon…
9. Duna Aréna, óriás toronyugrás
Természetesen a nemzetközi és a hazai főszponzorok jelennek meg szigorúan kialakított rend szerint.
10. Merchandising Store
A szurkolói zónában és a Városligetben találhatóak a világbajnokság hivatalos ajándékboltjai. A két bolt nem egyforma, a városligeti sátor elég egyszerű megjelenést kapott. Az árak nemzetköziek, a plüss kabalafigura 4900 Ft-ba kerül.
+1 Irodaház, Erste
Nem hivatalos, de nagyon kedves és igen figyelemfelkeltő megjelenés.