Sikerült érdekessé tenniük egy olyan átlagos felületet, mint a mez ujjrésze. A szurkolók is örülni fognak a kreatív megoldásnak.
A Német Labdarúgó Liga [DFL] a következő szezontól lehetővé teszi a Bundesliga-csapatoknak, hogy szponzort jelenítsenek meg a mezük ujjrészén. A felület annak köszönhetően szabadul fel, hogy lejárt a liga négy és fél éves szerződése a Hermes logisztikai céggel, amelynek logóját minden Bundesliga és Bundesliga 2 csapat mezének ujján kötelező volt feltüntetni.
Először a Hoffenheim talált magának szponzort a proWin személyében az ujjrészre, és azóta sorra érkeznek a további kluboktól is a hasonló szerződésekről szóló hírek. A Schalke azonban vitt egy csavart is a történetbe, ugyanis nemcsak értékesítette az új szponzori felületet, hanem egy kreatív marketingakciót is épített köré.
A Schalke az AllyouneedFresh online szupermarket lánccal kötött szerződést, de az együttműködése nem merül ki a cég logójának a csapat mezének ujjrészén való passzív megjelenésében. Az innovatív elem az, hogy a szurkolóknak szóló mez ujjrészébe belevarrnak egy mikrochipet, amely lehetővé teszi számukra, hogy annak segítségével fizessenek a büfében a klub otthonául szolgáló Veltins Arénában.
“A Schalke a legjobb partner számunkra. Ők “A” családi klub, világszerte ismertek, fantasztikus a szurkolótáboruk és mindenhol tisztelet övezi a csapatot. Nyitottak az innovációra és ez lehetőséget nyújt számunkra, hogy újradefiniáljuk az online élelmiszer kereskedelmet” – mondta Jens Drubelstated, az AllyouneedFresh alapító-ügyvezetője.
A Schalke és az AllyouneedFresh szerződése négy szezonra szól, a következő idénytől kezdődően a 2020-21-es bajnokság végéig lesz érvényben. A pénzügyi részleteket a felek nem hozták nyilvánosságra, de a német sportgazdasági média 20 és 22 millió euró közé teszi az ügyletet a teljes időtartamra vonatkozóan.
Forrás: schalke04.de