labdarúgás, Sportmarketing — 2017/06/06 at 14:50

Messi saját tematikus vidámparkot nyit Kínában

by

Messi Experience Park néven az argentin futballsztár pályafutását bemutató vidámpark épül Nankingben. 2019-től várják a látogatókat.

Lionel Messi a spanyol Mediapro ügynökséggel és a kínai Phoenix Group médiavállalattal karöltve valósítja meg a projektet. A terveket az ötszörös aranylabdás csatár négynapos kínai látogatása során jelentették be.

A Messi Experience Parkban [MEP] nyolcvanezer négyzetméteren elevenedik meg az argentin labdarúgó karrierje. A létesítmény 42 ezer négyzetméteres belső térből, 25 ezer négyzetméteres közösségi térből és 12 négyzetméteres külső játéktérből áll majd.

A MEP 20 attrakcióval, a legmodernebb technológiával és természetesen focipályákkal várja a Messi világában elmerülni vágyó rajongókat. A vidámparkban minden a Barcelona játékosáról fog szólni, virtuális valóságot [VR] és kiterjesztett valóságot [AR] is használnak majd a pályafutása bemutatására, illetve különféle, Messi által is használt edzésmódszerek kipróbálására.

A projekt előkészületei már két éve zajlanak és a MEP várhatóan 2019 elején nyitja meg kapuit a látogatók előtt. A Mediapro komoly tapasztalatokkal rendelkezik ezen a téren, hiszen részt vett a Real Madrid, az AC Milan és a Brazil Labdarúgó Szövetség múzeumának létrehozásában, a Barcelona stadiontúrájának kialakításában, valamint a PortAventura élményparkban a Ferrari Land Gallery megalkotásában.

Messi a sajtónak nyilatkozva elmondta, azt reméli, hogy a parkban szerzett élmények hatására még több gyerek kezd el focizni.

Forrás: espnfc.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.06.06.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close