olimpia, Sportszponzoráció — 2017/05/31 at 16:50

Omega: egy évszázad az olimpiák mellett

by

A svájci óragyár meghosszabbította szponzori szerződését a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal. A két szervezet kapcsolata így legalább egy évszázadot ölel majd át.

Az Omega és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság [NOB] együttműködése a 2020-as tokiói olimpia után járt volna le, de a felek már most megtoldották újabb 12 évvel. A svájci cég így a NOB legmagasabb szintű globális partnere marad a 2032-es olimpiáig.

Nick Hayek, az Omega elnöke és Thomas Bach, a NOB elnöke

A szerződés értelmében továbbra is az Omega lesz a NOB hivatalos időmérő partnere az érintett időszakban, vagyis a 2022-es, 2026-os és 2030-as téli, valamint a 2024-es, 2028-as és 2032-es nyári ötkarikás játékokon. A következő 15 év olimpiáin tehát még biztosan a cég időmérő berendezéseit, eredményjelzőit, célfotó kameráit és startpisztolyait használják majd.

Usain Bolt pózol az időeredményével az Omega berendezése mellett a riói olimpiai 100 méteres síkfutás döntője után

Az Omega először az 1932-es Los Angeles-i olimpián dolgozott együtt a NOB-bal. Azóta is töretlen a kapcsolat, így a legutóbbi 27 olimpiának a svájci cég volt a hivatalos időmérő partnere.

A NOB legmagasabb szintű globális partnerei közül az Omega kötelezte el magát elsőként 2032-ig. Tsunekazu Takeda, a NOB Marketing Bizottságának elnöke kiemelte, hogy az Omega először hosszabbított 12 éves időtartamra, ami a két szervezet közötti kapcsolat erejét is jelzi.

Az Omega mellett a Coca-Cola, az Alibaba, az Atos, a Bridgestone, a Dow, a GE, a McDonald’s, a Panasonic, a P&G, a Samsung, a Toyota és a Visa tartozik még a NOB globális top partnerei közé.

Forrás: olympic.org

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.05.31.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close