Mindig különleges élményt jelent, ha egy ismert sportoló jön szembe egy társkereső oldalon. A Napoli csatárát most két hétig egy kampány keretében bárki levadászhatja.
A legfelkapottabb társkereső alkalmazással kötött megállapodást az olasz Serie A-ban szereplő egyesület. Az együttműködés a szokatlan párosítás mellett már csak azért is különleges, mert a Napoli az első labdarúgó klub, amelyik a Tinder partnere lett.
Egy társkereső oldalon jellemzően hosszabb-rövidebb távú kapcsolatra szóló partnert keresnek maguknak azok, akik regisztrálnak. A Napoli marketingesei azonban inkább olyan platformként tekintenek a Tinderre, ahol új emberekkel lehet találkozni. Erre a gondolatmenetre húzták fel a kampányt is.
A kampány arca a tavaly súlyos térdsérülést szenvedett Arek Milik. A lengyel válogatott csatár az elmúlt napokban góllal tért vissza a hosszú kényszerpihenőről, és két hétig elérhető lesz a Tinderen. A szurkolók pedig bejelölhetik őt és üzenetben kifejezhetik a jókívánságaikat a játékosnak. Az ígéret szerint Milik mindenkinek személyesen válaszol, sőt a számára legszimpatikusabb üzeneteket küldők közül négy személyt kiválaszt majd, akikkel személyesen is találkozni fog.
A 23 éves csatárt tavaly nyáron 35 millió euróért vásárolta meg a Napoli az Ajax-tól, hogy a Juventushoz távozó Gonzalo Higuaint pótolja.
Forrás: espnfc.com