labdarúgás, Sportmarketing — 2017/05/11 at 11:17

Most letinderezheted a Napoli csatárát

by

Mindig különleges élményt jelent, ha egy ismert sportoló jön szembe egy társkereső oldalon. A Napoli csatárát most két hétig egy kampány keretében bárki levadászhatja.

A legfelkapottabb társkereső alkalmazással kötött megállapodást az olasz Serie A-ban szereplő egyesület. Az együttműködés a szokatlan párosítás mellett már csak azért is különleges, mert a Napoli az első labdarúgó klub, amelyik a Tinder partnere lett.

Egy társkereső oldalon jellemzően hosszabb-rövidebb távú kapcsolatra szóló partnert keresnek maguknak azok, akik regisztrálnak. A Napoli marketingesei azonban inkább olyan platformként tekintenek a Tinderre, ahol új emberekkel lehet találkozni. Erre a gondolatmenetre húzták fel a kampányt is.

A kampány arca a tavaly súlyos térdsérülést szenvedett Arek Milik. A lengyel válogatott csatár az elmúlt napokban góllal tért vissza a hosszú kényszerpihenőről, és két hétig elérhető lesz a Tinderen. A szurkolók pedig bejelölhetik őt és üzenetben kifejezhetik a jókívánságaikat a játékosnak. Az ígéret szerint Milik mindenkinek személyesen válaszol, sőt a számára legszimpatikusabb üzeneteket küldők közül négy személyt kiválaszt majd, akikkel személyesen is találkozni fog.

Milik è tornato!

Milik è tornato! Invia un messaggio su Tinder per mandargli il tuo saluto! I più originali avranno l’occasione di incontrarlo!

A 23 éves csatárt tavaly nyáron 35 millió euróért vásárolta meg a Napoli az Ajax-tól, hogy a Juventushoz távozó Gonzalo Higuaint pótolja.

Forrás: espnfc.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.05.11.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close