jégkorong, Sportszponzoráció — 2017/05/08 at 16:30

Nemes ügy mozgatja az NHL és a Cigna partnerségét

by

Az NHL és a Cigna biztosító együttműködése szintet lépett. Nemcsak a partnerség keretei bővültek ki, hanem a közösen elérendő célok is magasabb minőséget képviselnek!

Az NHL és a Cigna 19 éve áll kapcsolatban. A biztosítót eddig a liga egyik szolgáltatójaként tartották számon, az új, kibővített szerződésnek köszönhetően azonban az NHL hivatalos egészségbiztosítási partnerévé lépett elő.

A Cigna emellett csatlakozott az NHL rákellenes mozgalmához is, amely a “Hockey Fights Cancer” nevet viseli. Ennek keretében a biztosító az “Every Save Counts” program kiemelt szponzora lett és vállalta, hogy a 2016-17-es szezonban bemutatott minden egyes védés után – [az angol save szó egyszerre jelent védést és megtakarítást is] – 1 dollárt adományoz az NHL alapítványán keresztül a rák gyógyításával és kutatásával foglalkozó szervezeteknek. Sőt, minden 25 dollárnál magasabb adomány mellé felajánl egy ugyanakkora összeget, az egész kampány keretében összesen 100 ezer dollár értékig.

Az Every Save Counts kampány a teljes idei szezonban fut, majd októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában és novemberben, a prosztatarák elleni küzdelem hónapjában csúcsosodik ki. A Cigna 10 városban vesz majd részt figyelemfelhívó akciókban az Anaheim Ducks, a Boston Bruins, a Chicago Blackhawks, a Dallas Stars, a Nashville Predators, a New Jersey Devils, a Philadelphia Flyers, a St. Louis Blues, a Tampa Bay Lightning és a Washington Capitals NHL-csapatok közreműködésével.

A Hockey Fights Cancer mozgalmat 1998-ban indította a liga és játékosok szakszervezete [NHLPA]. Az elmúlt közel 20 évben több, mint 16 millió dollár adományt gyűjtöttek össze jótékony célokra.

Forrás: nhl.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.05.08.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close