labdarúgás, Sport PR — 2017/03/29 at 08:40

Egyetemi sportcsapaton keresztül építi munkáltatói márkáját a BT

by

Magyarországon ritka kezdeményezést indított a BT. A telekommunikációs cég a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel alakított ki átfogó együttműködést a sport  területén.

A megállapodás sokrétű, csupán egyik eleme az, hogy az egyetem NB II-es futsal csapata ezentúl a BME-BT FC vevet viseli. „Több mint 2000 munkatársat foglalkoztató vállalatunknál több kiváló sportcsapat is szerveződött, így BT-s focistáink nagy örömmel fogadták, hogy a megállapodás részeként együtt edzhetnek a profikkal. De minden munkavállalónkra gondoltunk az együttműködés kereteinek kialakításakor, így a BT munkavállalói kedvezményesen vehetik igénybe a BME sportlétesítményeinek szolgáltatásait” – mondta Szabó Zoltán, a British Telecommunications [BT] ügyvezető igazgatója.

„Úgy alakítottuk ki az együttműködés kereteit, hogy abból mindkét fél a számára legelőnyösebb szolgáltatásokat kapja. A BT tovább erősíti munkáltatói márkáját, fokozza ismertségét a műszaki egyetemisták körében, akikkel még szorosabb kapcsolatot szeretnénk kialakítani a jövőben” – emelte ki az ügyvezető. Szabó Zoltán arra is rámutatott, hogy az erős munkáltatói márka nem csak a toborzásnál, az egyetemisták megszólításánál fontos, de legalább ilyen súllyal esik latba a megtartás, a BT már meglévő munkavállalóinak elégedettsége is.

A BT következetesen szélesíti kapcsolatait mind a felsőoktatásban, mind a középiskolákban. Ennek a stratégiának szellemében kötött már együttműködési megállapodást az Edutus Főiskolával, a Debreceni Egyetemmel, a BME-vel, és közös programokat szervez a debreceni Bethlen Gábor Közgazdasági Szakgimnáziummal és a Mechwart András Gépipari és Informatikai Szakközépiskolával is. „Fontos, hogy a leendő munkavállalóinkhoz is elérjen az üzenet, hogy jó dolog a BT-nél dolgozni, és ez nem csak a fizetésben, juttatásokban, de kihívásokban, karrierstratégiában valamint közösségi élményekben, közös sportolási lehetőségekben is megjelenik” – mondta el Szabó Zoltán.

A BT 1999-ben a gyorsan növekvő kelet-közép-európai piacon elsőként nyitotta meg budapesti irodáját. 2007-ben jelenlétét tovább erősítve Magyarországon hozta létre Európai Szolgáltató Központját, amely ma már két telephelyen, Budapesten és Debrecenben, összesen több mint 2000 főt foglalkoztat. Február elején a cég fődíjat kapott a példamutató egyetemi-partnerségi programjáért a CEE Shared Services and Outsourcing Awards gálán.

Forrás: bt.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.03.29.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close