A bostoniak a GE-vel kötöttek szerződést. A cég logójának megjelenése a csapat mezén csak a legkisebb része az üzletnek.
A technológiai óriás GE lett a Boston Celtics mezszponzora. A két fél együttműködése azonban jóval túlmutat az ilyenkor szokásos formaságokon. Már az sem mindennapi, hogy a GE belement, a logója ne az eredeti kékben, hanem a Celtics klub színeihez igazodva zöld-fehérben kerüljön a csapat felsőjére.
A megállapodás értelmében a GE a Boston Celtics hivatalos adatszolgáltató és analitikai partnere is lett egyben. A klub így hozzáférhet a cég adatelemző, gyógyászati és világítástechnikai termékeihez, illetve szolgáltatásaihoz, valamint az ezeken a területeken felhalmozott szaktudásához is. Lesz mit hasznosítani, ugyanis a GE komoly tapasztalattal rendelkezik a játékosok teljesítményének elemzése, a sérülések megelőzése és az üzleti folyamatok optimalizálása terén. A Celtics új edzőközpontja, a hipermodern Auerbach Center jövőre lesz kész, a GE technológiai megoldásait ide is bevezetik.
Azon kívül, hogy a cég logója felkerül a Celtics mezére, a GE megjelenést kap a klub digitális és közösségi média tartalmaiban, a mérkőzések televíziós közvetítései során, valamint meccsnapokon az eredményjelzőn. Továbbá a Celtics és a GE közös helyi társadalmi programok kidolgozását is tervezi.
A mezszponzoráció a következő szezontól lép életbe. A pénzügyi részleteket a felek nem hozták nyilvánosságra, de szakértői becslések szerint legalább évente 7 millió dolláros üzletről van szó. A szerződéskötést segítette, hogy a GE tavaly költöztette a globális központját Bostonba. Az ügy előkészítésében a WWE-IMG ügynökség volt a Boston Celtics partnere.
Mint ismeretes, az NBA a 2017-18-as szezontól kezdődően három bajnokságon át tesztelni fogja a ligában a mezszponzorációt. A logók egységesen, a mezek front oldalán, a bal váll résznél kerülnek majd elhelyezésre, maximum 6,35 cm x 6,35 cm [2,5 inch x 2,5 inch] méretben. A kezdeményezéstől évente évente 100-150 millió dollár extra bevételt vár a liga.
A Boston Celtics, a Philadelphia 76’ers [StubHub] és a Sacramento Kings [Blue Diamond] után, a harmadik NBA-klub, amelyik partnert talált magának.
Forrás: nba.com
1 hozzászólás
Pingback: Jótékonysági szervezet logója kerül a Utah Jazz mezére | sportsmarketing.hu