kosárlabda, Sportszponzoráció — 2017/02/01 at 08:50

A Boston Celtics a harmadik NBA-klub, amelyik mezszponzort talált magának

by

A bostoniak a GE-vel kötöttek szerződést. A cég logójának megjelenése a csapat mezén csak a legkisebb része az üzletnek.

A technológiai óriás GE lett a Boston Celtics mezszponzora. A két fél együttműködése azonban jóval túlmutat az ilyenkor szokásos formaságokon. Már az sem mindennapi, hogy a GE belement, a logója ne az eredeti kékben, hanem a Celtics klub színeihez igazodva zöld-fehérben kerüljön a csapat felsőjére.

A megállapodás értelmében a GE a Boston Celtics hivatalos adatszolgáltató és analitikai partnere is lett egyben. A klub így hozzáférhet a cég adatelemző, gyógyászati és világítástechnikai termékeihez, illetve szolgáltatásaihoz, valamint az ezeken a területeken felhalmozott szaktudásához is. Lesz mit hasznosítani, ugyanis a GE komoly tapasztalattal rendelkezik a játékosok teljesítményének elemzése, a sérülések megelőzése és az üzleti folyamatok optimalizálása terén. A Celtics új edzőközpontja, a hipermodern Auerbach Center jövőre lesz kész, a GE technológiai megoldásait ide is bevezetik.

Azon kívül, hogy a cég logója felkerül a Celtics mezére, a GE megjelenést kap a klub digitális és közösségi média tartalmaiban, a mérkőzések televíziós közvetítései során, valamint meccsnapokon az eredményjelzőn. Továbbá a Celtics és a GE közös helyi társadalmi programok kidolgozását is tervezi.

A mezszponzoráció a következő szezontól lép életbe. A pénzügyi részleteket a felek nem hozták nyilvánosságra, de szakértői becslések szerint legalább évente 7 millió dolláros üzletről van szó. A szerződéskötést segítette, hogy a GE tavaly költöztette a globális központját Bostonba. Az ügy előkészítésében a WWE-IMG ügynökség volt a Boston Celtics partnere.

Mint ismeretes, az NBA a 2017-18-as szezontól kezdődően három bajnokságon át tesztelni fogja a ligában a mezszponzorációt. A logók egységesen, a mezek front oldalán, a bal váll résznél kerülnek majd elhelyezésre, maximum 6,35 cm x 6,35 cm [2,5 inch x 2,5 inch] méretben. A kezdeményezéstől évente évente 100-150 millió dollár extra bevételt vár a liga.

A Boston Celtics, a  Philadelphia 76’ers [StubHub] és a Sacramento Kings [Blue Diamond] után, a harmadik NBA-klub, amelyik partnert talált magának.

Forrás: nba.com

One Comment

  1. Pingback: Jótékonysági szervezet logója kerül a Utah Jazz mezére | sportsmarketing.hu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.02.01.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close