Múzeum, szurkolói bolt, stadion túra? A nagy kluboknál működnek ezek a megoldások, de mit tehetnek a kisebb klubok, hogy a meccsnapokon kívül is legyen bevételük a stadionjukból? Igenis sokmindent! Erről szól szól a legújabb Sportsmarketing TALKS!
A videóban oldalunk vezetője, Zsédely Péter, sportmarketing menedzser, a Sint-Truiden példáján keresztül mutatja be, hogyan használhatják ki a kisebb labdarúgó klubok a stadionjukban rejlő kereskedelmi lehetőségeket a meccsnapokon kívül is. Azért esett a belga élvonalbeli csapatra a választás, mert dimenzióiban sokkal közelebb áll a magyar klubokhoz, mint egy Premier League vagy Bundesliga topcsapat. Természetesen minden eset egyedi, de érdemes a kreatív ötletekből inspirálódni, a jó példákat a helyi viszonyokhoz adaptálni, vagy a hátrányosnak vélt adottságot előnnyé fordítani. Itt a Sportsmarketing TALKS hatodik adása!