Sportszemle — 2016/10/27 at 06:30

Sportszemle 2016.10.27.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Szétguruló gyöngyök a magyarok

Két hónapos szünet után áll újra munkába balsikerű riói szereplése után öttusa-válogatottunk, Marosi Ádámnak és Földházi Zsófiának hétfőn volt az első úszóedzése. A női egyéniben a regnáló világbajnok Kovács Sarolta 17., a 2013-ban Európa-bajnok Földházi 27. lett Rió­ban; a férfiaknál szintén 2013-ban Eb-aranyérmes Marosi 12., míg Demeter Bence – a 2012-es kontinensviadal egyéni bronzérmese – 17.

A magyar futball elveszítette identitását, de itt a segítség

A magyar futball elveszítette identitását, de itt a segítség – Az NB I.-et vezető Vasas futballakadémiája a holland Vitesse elvei szerint neveli a játékosokat, György Tamás tulajdonos ugyanis nem hitt a magyar képzésben. Döbbenetes hazai lemaradást tapasztalt, nem is érti, hogyan maradt életben eddig a magyar foci.

MLSZ: Közös család- és ultrabarát stadionok kellenek

2016-10-26 12:00:12 A bundaügyben három évnél régebben el nem ítélt vádlottak újra igazolhatóak. Az MLSZ szóvivője szerdán az M4 Sport Sportreggeli című műsorában azt mondta, „vannak eljárások, amelyek öt-hat évvel ezelőtt indultak, s ezekben mind a mai napig nem született jogerős ítélet, és az elkövetkező két-három évben sem fog”.

Meztelenek itthon a futballszurkolók

A nyugati és a honi klubfutball nemcsak a játék színvonalában különbözik, de Magyarországtól több száz kilométerre professzionálisabb szinten is adják el a világ legnépszerűbb sportját. Ennek az üzleti szemléletnek az egyik bizonyítéka az az adat, amely szerint az angol élvonalban szereplő Manchester United évi 1,75 millió eladott mezzel vezeti az erre vonatkozó világranglistát.

Kézi: A saját gyakorlatukra támaszkodó edzők korszaka lezárult – Mo

Mocsai Lajos szerint az idei olimpia megmutatta, hogy a saját gyakorlatukra támaszkodó edzők korszaka bizonyos fokig lezárult, ehelyett ma már a csapatmunkára kell építeni, s az eredmények eléréséhez megfelelő analitikára épülő háttértámogatásra is szükség van.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

spm-talks-sportmedia-markazas
Sportsmarketing TALKS – A sportmédiában rejlő márkaépítési lehetőségek

Hogyan tudják megkülönböztetni a márkájukat a versenytársaktól a sportmédiumok? Vagy a másik oldalt tekintve, milyen hatással van a különböző sportágak,...

Close