Sport PR, többféle sportág — 2016/10/26 at 09:50

Sportsmarketing TALKS – A sportmédiában rejlő márkaépítési lehetőségek

by

Hogyan tudják megkülönböztetni a márkájukat a versenytársaktól a sportmédiumok? Vagy a másik oldalt tekintve, milyen hatással van a különböző sportágak, sportklubok népszerűségére a sportmédiában való szereplés? Többek között ezekről a kérdésekről szól a legújabb Sportsmarketing TALKS!

A videóban három szerkesztőtársunk, Pap Viktor, sportmarketing menedzser, Tóth Balázs, sportmarketing szakértő és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek, a témát pedig a sportmédia egy különleges aspektusa, a benne rejlő márkaépítési lehetőségek szolgáltatta. A különböző médiumok között hatalmas a verseny a legtöbb nézőt vonzó versenysorozatok jogainak megszerzéséért, miközben arra törekednek, hogy egy markáns saját profilt tudjanak kialakítani. A sport oldaláról tekintve a kérdésre, a képernyőre kerüléséért öldöklő küzdelem folyik. Sokszor sportágak sorsa múlhat azon, melyiket tartják műsoron. A legjobbaknak persze, ezen a téren sem kell aggódnia, a top futball klubok közül sokan már saját csatornával is rendelkeznek. Itt a Sportsmarketing TALKS ötödik adása!

Sportsmarketing TALKS – A sportmédiában rejlő márkaépítési lehetőségek

A sportsmarketing.hu három szerkesztője, Pap Viktor, sportmarketing menedzser, Tóth Balázs, sportmarketing szakértő és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek sportmédiában rejlő márkaépítési lehetőségekről – hogyan tudják a sportmédiumok megkülönböztetni magukat, illetve hogyan tudnak a sportmédiában való jelenlétből profitálni a különböző sportágak.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.10.26.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close