Hogyan tudják megkülönböztetni a márkájukat a versenytársaktól a sportmédiumok? Vagy a másik oldalt tekintve, milyen hatással van a különböző sportágak, sportklubok népszerűségére a sportmédiában való szereplés? Többek között ezekről a kérdésekről szól a legújabb Sportsmarketing TALKS!
A videóban három szerkesztőtársunk, Pap Viktor, sportmarketing menedzser, Tóth Balázs, sportmarketing szakértő és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek, a témát pedig a sportmédia egy különleges aspektusa, a benne rejlő márkaépítési lehetőségek szolgáltatta. A különböző médiumok között hatalmas a verseny a legtöbb nézőt vonzó versenysorozatok jogainak megszerzéséért, miközben arra törekednek, hogy egy markáns saját profilt tudjanak kialakítani. A sport oldaláról tekintve a kérdésre, a képernyőre kerüléséért öldöklő küzdelem folyik. Sokszor sportágak sorsa múlhat azon, melyiket tartják műsoron. A legjobbaknak persze, ezen a téren sem kell aggódnia, a top futball klubok közül sokan már saját csatornával is rendelkeznek. Itt a Sportsmarketing TALKS ötödik adása!