labdarúgás, Sportmarketing — 2016/10/10 at 11:20

Virtuális valóság alkalmazást adott ki a Manchester City

by

Különleges élményben lehet része a Manchester City szurkolóinak, akik kipróbálják a klub új VR-appját: a virtuális valóságban nézhetnek meccset. Egyelőre csak összefoglalókat, de a tartalom folyamatosan bővül.

A Manchester City elkötelezett híve az innovatív technológiai megoldások alkalmazásának, így nem meglepő a klub legújabb digitális marketing lépése sem. Virtuális valóság [virtual reality- VR] alkalmazást adtak ki, amelynek használatával egyedi élményben lehet részük a szurkolóknak.

manchestercity-cityvr

A CityVR névre keresztelt appon keresztül a szurkolók összefoglalókat nézhetnek a virtuális valóságban a 2015-16-os szezon számos mérkőzéséről. A felvételeket különböző kameraállásokból lehet megtekinteni, a kívánt szög kiválasztásához elég a megfelelő ikonra nézni. A szurkolók az alkalmazáson keresztül a játékosok legfontosabb adataihoz is hozzáférhetnek, rengeteg statisztikát böngészhetnek a mérkőzésekről, továbbá a klub YouTube csatornájának legnépszerűbb tartalmait is élvezhetik.

manchestercity-cityvrapp

A VR-app indítása egy logikusnak mondható következő lépés volt a Manchester City virtuális valósággal való kísérletezésében. A klub, a Premier League-ben elsőként, az előző szezonban az Arsenal elleni hazai mérkőzésén tesztelte az élő VR-közvetítést. Ebben a Sky Sports televíziós csatorna és a LiveLike mobilfejlesztő cég voltak a partnerei. A próbálkozás sikeresnek bizonyult, a folyamat eredménye az Oculus online boltjából ingyenesen letölthető CityVR alkalmazás. A teljes élményhez a klub a Samsung Gear VR szemüveg használatát ajánlja.

Forrás: mancity.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.10.10.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close