Sportmarketing, súlyemelés — 2016/10/07 at 17:50

Sportsmarketing TALKS – a súlyemelés marketing és gazdasági vonatkozásai

by

A súlyemelés ritkán kerül a figyelem középpontjába, a sportág marketing szempontjairól nem is beszélve. Egy igazi bennfentessel beszélgettünk, aki őszintén és szókimondóan mutatta be a problémákat a hazai piacon, és mondta el véleményét arról, hogyan lehetne a súlyemelés imázsát újraépíteni. Itt a legújabb Sportsmarketing TALKS!

A videóban szerkesztőtársunk, Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélget Nagy Ákossal, aki 1997-ben junior súlyemelő világbajnoki címet szerzett, újabban pedig az erősember sportágban arat sikereket. Fontos témák kerültek szóba, többek között az, hogy milyen a súlyemelés népszerűsége hazánkban, melyek a sportág legnagyobb problémái, miben más és mennyire eladható az erősember sportág a súlyemeléshez képest, vagy hogyan lehetne a súlyemelés megtépázott imázsát újraépíteni Magyarországon? Itt a Sportsmarketing TALKS negyedik adása!

Sportsmarketing TALKS – A súlyemelés marketing és gazdasági vontakozásai

A Sportsmarketing TALKS extra adásában a sportsmarketing.hu egyik szerkesztője, Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetett Nagy Ákos erősemberrel, súlyemelő világbajnokkal a súlyemelés marketing és gazdasági vonatkozásairól.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.10.07.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close