labdarúgás, Sportmarketing — 2016/09/29 at 09:50

Emberszabású robotokkal dobja fel a szurkolói élményt a Manchester City

by

A Ubtech nevű kínai céggel indított innovatív együttműködést a klub. Exkluzív tartalmat és egyedi élményeket ígérnek.

A Ubtech lett a Manchester City hivatalos robot partnere. A kínai cég a kereskedelmi forgalomra szánt emberszabású robotokra specializálódott, az egyik modellje például az Alpha 1, amely énekelni, táncolni és jógázni is tud.

mancity-ubtech

Az együttműködés célja, hogy a szórakoztatást és az úttörő technológiai megoldásokkal kombinálva új szintre emelje a szurkolói élményt. A Ubtech robotjai exkluzív tartalmat fognak biztosítani a Manchester City digitális csatornáira, és élőben is szerepelnek majd a klub kiemelt hazai mérkőzésein a közönség szórakoztatására. A szurkolók különböző online játékokra is számíthatnak a robotok részvételével. Cserébe a Ubtech a szerződés keretében megjelenést kap az Etihad Stadion LED hirdetőfalain.

A Manchester City kifejezetten innovatív labdarúgó klubnak számít, a Ubtech partnerség is ezt a vonalat viszi tovább. A klub szervezett már hackathlont [üzleti ötletversenyt] startupok számára és elsőként tesztelte a Snaptivitynevű mobilalkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy a szurkolók magukra irányítsák a stadionok kameráit és szelfit készítsenek.

Forrás: mancity.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.09.29.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close