A Bundesligában szereplő klub a LoveScout24 társkereső oldallal kötött szponzori szerződést. Furcsa párosítás, de az indoklás logikus.
Vannak olyan kapcsolatok a sportszponzorációban, amelyek első pillantásra meglehetősen különösnek tűnhetnek. Ilyen például a Cutter rovarriasztó szer és az Amerikai Labdarúgó Szövetség, vagy a Skype online kommunikációs platform és a Liverpool párosítása. Azonban, ha jobban megvizsgáljuk ezeket az együttműködéseket, többnyire kiderül, hogy logikus indoklás húzódik meg a háttérben. Piaci alapon működő sportgazdaságban ez el is várható, hiszen a szponzoráció azon alapul, hogy a felek kölcsönös előnyöket képesek biztosítani egymás számára.
A Freiburg és a LoveScout24 kapcsolatában is érdemes tehát az üzleti gondolkodásmódot keresni, és meg is lehet találni. “Egy rendkívül emocionális márka vagyunk és a sport iránti elköteleződésünkkel a labdarúgáshoz kapcsolódó pozitív érzéseket közvetítjük. Ráadásul a Freiburggal való együttműködésnek köszönhetően nagyon hatékonyan érhetjük el a mobilis és eseményekre nyitott szinglik csoportját” – foglalta össze a lényeget Peter Breiling, a LoveScout24 marketingvezetője.
Az online társkeresőnek ez az első kalandozása a labdarúgás világában. Rögtön a teljes 2016-17-es szezonra szóló szerződést kötöttek, amely kiterjed a német klub női csapatára is. A szerződés keretében a LoveScout24 logója és online elérhetősége lesz látható a hirdetőtáblákon a Freiburg mérkőzései során. Az üzlet létrejöttében az Infront Sports & Media ügynökség működött közre.
Forrás: scfreiburg.com