labdarúgás, Sportmarketing — 2016/08/15 at 10:50

Speciális mezzel emlékeztek a nizzai terrortámadás áldozataira

by

Megható gesztussal kezdte a bajnokságot a francia élvonalban szereplő OGC Nizza. A labdarúgó klub a szponzor logója helyett a július 14-i nizzai terrortámadásban elhunyt 85 áldozat nevét tette szív alakban a mezére.

Különleges módon emlékezett meg az OGC Nizza a városban történt közelmúltbeli tragédiáról. A vasárnapi bajnoki rajton a csapat a fehér színű idegenbeli mezének egy speciális változatában futott ki a pályára.

OGC-Nizza-specialis-mez

A szponzorok logóit – természetesen előzetesen a hozzájárulásukat kérve – eltávolították, így csak a klub címere és a sportszergyártó márkajele maradt a felsőn. A megürült felületre a július 14-i terrortámadásban elhunyt 85 áldozat nevét írták ki, egy hatalmas szív alakot formázva.

nevek-sziv-alakban

A tervek szerint az egyedi kiadású mezeket elárverezik, és az aukción gyűjtött pénzt jótékonysági szervezeteken keresztül az áldozatok hozzátartozóinak adományozzák.

Rennes-specialis-mez

A Rennes, az OGC Nizza vasárnapi ellenfele, szintén csatlakozott a kezdeményezéshez és a nizzaiakhoz hasonlóan, szponzor mentes mezben, a felsőjükön az áldozatok nevéből szívet formáló alakzatot viselve léptek pályára.

OGC-Nizza-Rennes

A mérkőzés 85. percében a nizzai stadion óriáskivetítőjén is megjelent egy tiszteletnyilvánítás. Ezt a gesztust az OGC Nizza valamennyi hazai meccsén megismétlik majd ebben a bajnokságban.

Forrás: ogcnice.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.08.15.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close