Sportszemle — 2016/08/09 at 06:30

Sportszemle 2016.08.09.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Itt egy válasz arra, miért beteg a magyar futball? | 24.hu

Az edző a játékosra mutogat, a játékos a vezetőre, a vezető a szponzorokra és az újságírókra, az újságíró az edzőre és ezzel a kőr be is zárult. Minden szereplő a másikban látja a hiba okát, miközben a valódi tettes, köszöni szépen jól van.

Magyar Antidopping Csoport: Hosszút 39-szer teszteltük

Hosszú Katinkát csodálatos világrekordja után az amerikai sajtó kegyetlen lejáratókampányba kezdett a magyar úszónő ellen. A sajtó egyik része kifejezetten szexista módon, az amerikai férjen keresztül, a másik része sejtetve doppinggal vádolva. Ezek után a Magyar Antidopping Csoportnak is meg kellett szólalnia.

Öt olimpiai sportág, amelyből lassan eltűnik Magyarország

Miközben az egész ország Hosszú Katinkának, Cseh Lászlónak, női és férfi vízilabda-válogatottunknak, vagy éppen a kajak-kenusoknak szurkol, nem lehet nem észrevenni, hogy számos olyan olimpiai sportág van, amelyből lassan, de biztosan tűnnek el a magyarok. A leépülés az elmúlt 30 évben lett különösen látványos, ami azért is szomorú, mert a korábbi ötkarikás játékokon Magyarország jelentős tényezőnek számított ezekben a sportágakban.

Meglepő tiltást jelentett be az Olimpiai Bizottság | 24.hu

A szervezet megtiltotta, hogy bármilyen GIF, vagy rövid videofelvétel készüljön a sporteseményről.

Közvetítés: férficsatornát indít a TV2, itt láthatjuk a PL-meccseke

Nem hivatalosan már beszámoltunk róla, hogy a TV2 csoporthoz kerültek a jogok, de hogy mely csatornán/csatornákon lesznek a meccsek, eddig nem lehetett tudni. A hamarosan induló csatorna elnevezése annyira új, hogy a spilertv.hu domaint csak augusztus 4-én jegyezték be – írja a sat-tv-radio.hu. A Premier League küzdelmei már augusztus 13-án kezdődnek.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportsmarketing-Talks-rioi-olimpia
Sportsmarketing TALKS – az olimpia marketing szemmel

Elkezdődött a riói olimpia, és a világ legnagyobb szabású sporteseményét rengeteg izgalmas kérdés veszi körül marketing és gazdasági szempontból. Ezekről...

Close