olimpia, Sportmarketing — 2016/08/08 at 10:40

Sportsmarketing TALKS – az olimpia marketing szemmel

by

Elkezdődött a riói olimpia, és a világ legnagyobb szabású sporteseményét rengeteg izgalmas kérdés veszi körül marketing és gazdasági szempontból. Ezekről beszélgettünk a Sportsmarketing Talks legújabb epizódjában!

A videóban két szerkesztőtársunk, Tóth Balázs, sportmarketing szakértő és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek. A témát a 2016-os olimpia szolgáltatta, szóba kerül többek, hogy milyen gazdasági hatásai lehetnek Brazíliára nézve az ötkarikás játékok rendezésének, felülmúlhatja-e a szurkolói élmény tekintetében a magyar olimpiai csapat teljesítménye a labdarúgó válogatott menetelését az Európa-bajnokságon, milyen hatása lehet egy sikeres olimpiai szereplésnek a 2024-es budapesti olimpiai pályázatra. Itt a Sportsmarketing Talks második adása!

Sportsmarketing Talks – Az olimpia marketing szemmel

A sportsmarketing.hu két szerkesztője, Tóth Balázs, sportmarketing szakértő és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek a 2016-os riói olimpia marketing vonatkozásairól.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.08.08.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close