A magyar tornász utánpótlást támogatja legújabb kampányával a Procter&Gamble. A kezdeményezéshez művészi szépségű fotósorozatot készítettek a jövő reménységeiről.
Jótékonysági kampányt indított a Procter&Gamble [P&G], hogy a magyar tornász utánpótlás sportolási lehetőségeinek bővítését és fejlesztését támogassa. Kovács Szilvia fotográfus segítségével egy fotósorozatot készítettek, amely a gyerekek mindennapos felkészülő edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg, bemutatva a sportág szépségét és a teljesítmény mögött rejlő áldozatos munkát.
A magyar tornász utánpótlás támogatásában bárki részt vehet. A kampány augusztus 24-ig tart és a lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban. A vásárlásokból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetség közreműködésével országosan 5 tornász utánpótlás csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.