kerékpár, Sportmarketing — 2016/08/01 at 17:10

Kínába viszik a Tour de France élményt

by

A Tour de France szervezéséért felelős Amaury Sport Organisation [ASO] szeretné meghódítani a kínai piacot is a világ legnagyobb kerékpáros körversenyének élményével. Már partnerségre is léptek a helyi Activation Group ügynökséggel, hogy eseményeket szervezzenek a Tour de France márka köré Kínában.

Az ASO és az Activation Group a Tour de France élmény Kínába transzferálását két speciális rendezvénnyel kezdik, amik más országokban már bizonyították működőképességüket és komoly népszerűségre tettek szert.

TourDeFrance-logo

Az egyik a Tour de France Critérium egynapos verseny, amelyen a tervek szerint az elit kerékpárosok és a Tour de France-on kiemelt trikót nyerő sztárok közül többen is részt vennének. Japánban hasonló elven működik a Saitama Critérium, ahol az idei Tour de France-on a harmadik sárga trikóját begyűjtő Chris Froome, valamint a legutóbbi öt alkalommal a zöld trikót megszerző Peter Sagan is részt vett már.

A másik esemény, amely a Tour de France népszerűsítését szolgálná, a L’Étape du Tour névre hallgat. Ez egy olyan megmérettetést takar, amelyen az amatőr kerékpárosok végigtekerhetnek a Tour de France egy teljes szakaszán, hogy összehasonlíthassák magukat a sportág legjobbjaival. Az első L’Étape du Tour-t 1993-ban tartották és jelentős tömegrendezvénnyé nőtte ki magát. Ennek a helyi változatát valósítanák meg Kínában.

TourDeFrance-China

“Napjainkban a teljes kerékpár ipar hatalmas fellendülésnek örvend Kínában, miközben a bringázás rendkívül népszerű a fiatal generáció körében, nemcsak közlekedési eszközként, hanem mint életstílus. Biztosak vagyunk abban, hogy a Tour de France témájú rendezvények izgalmas versenyt hoznak majd és a lehetőségek széles skáláját jelentik a közönség számára, hogy profi és amatőr kerékpárosokkal találkozhassanak testközelből – nyilatkozta Kathy Zhou, az Activation Sport ügyvezető igazgatója.

Forrás: cyclingnews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.08.01.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close