olimpia, Sportmarketing, többféle sportág — 2016/07/29 at 10:50

Rio 2016: Egyetlen dalba mixelték több nemzet himnuszát

by

Az ötkarikás játékok közeledtével sorra érkeznek a márkák kampányai. A Samsung megalkotta a saját olimpiai himnuszát, amit különböző nemzetek himnuszainak részleteiből rakott össze, sportolók és szurkolók előadásában.

Augusztus 5-én kezdetét veszi a 2016-os olimpia Rióban. A világ egyik legnagyobb érdeklődéssel várt sportrendezvénye előtt érthető, hogy a márkák igyekeznek jó helyzetbe kerülni és emlékezeteset alkotni egy kreatív reklámkampánnyal. A Gatorade Oscar-díjas stúdióval együttműködve készített animációs rövidfilmet Usain Bolt életéről, a Samsung pedig megalkotta saját olimpiai himnuszát. Nem is akárhogyan!

Samsung-TheAnthem

A Samsung reklámjában különböző nemzetiségű sportolók és szurkolók énekelnek egy-egy részletet az országuk himnuszából, ami végül egy önálló dal kerekedik. A szöveg nemcsak véletlenszerűen összeollózott sorokból áll, hanem értelmes szöveget alkot.

A reklámban egy okostelefon viszi körbe a nézőt a világban, Botswanától Új-Zélandig. A Samsung ezzel azt a küldetését szeretné kifejezni, hogy ledöntve a földrajzi határokat a technológia segítségével egyesíti a világot. A filmben szereplő sportolók a riói olimpiát megelőzően, valamint a játékok során is számos digitális és közösségi felületen feltűnnek majd, hogy elmeséljék saját történetüket arról, miként lépték át saját határaikat:

  • Arnaud Assoumani (Franciaország, parasport)
  • Tom Daley (Nagy-Britannia, műugrás)
  • Gabriel Medina (Brazília, szörf)
  • Alysia Montano (Amerikai Egyesült Államok, atlétika)
  • Margret Rumat Rumat Hassan (Dél-Szudán, atlétika)
  • Shelley Watts (Ausztrália, ökölvívás)

Samsung Official TVC: ‘The Anthem’ – Rio 2016 Olympic Games

As a demonstration of global unity, no event is more powerful than the Olympic Games. It is a chance for each of us to embrace our shared humanity and the progress that comes when the world comes together. As nations gather for the Rio 2016 Olympic Games, Samsung celebrates this moment of harmony through ‘The Anthem’.

A Samsung Electronics a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere. A kampányt a Leo Burnett készítette.

Forrás: news.samsung.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.07.29.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close