Az ötkarikás játékok közeledtével sorra érkeznek a márkák kampányai. A Samsung megalkotta a saját olimpiai himnuszát, amit különböző nemzetek himnuszainak részleteiből rakott össze, sportolók és szurkolók előadásában.
Augusztus 5-én kezdetét veszi a 2016-os olimpia Rióban. A világ egyik legnagyobb érdeklődéssel várt sportrendezvénye előtt érthető, hogy a márkák igyekeznek jó helyzetbe kerülni és emlékezeteset alkotni egy kreatív reklámkampánnyal. A Gatorade Oscar-díjas stúdióval együttműködve készített animációs rövidfilmet Usain Bolt életéről, a Samsung pedig megalkotta saját olimpiai himnuszát. Nem is akárhogyan!
A Samsung reklámjában különböző nemzetiségű sportolók és szurkolók énekelnek egy-egy részletet az országuk himnuszából, ami végül egy önálló dal kerekedik. A szöveg nemcsak véletlenszerűen összeollózott sorokból áll, hanem értelmes szöveget alkot.
A reklámban egy okostelefon viszi körbe a nézőt a világban, Botswanától Új-Zélandig. A Samsung ezzel azt a küldetését szeretné kifejezni, hogy ledöntve a földrajzi határokat a technológia segítségével egyesíti a világot. A filmben szereplő sportolók a riói olimpiát megelőzően, valamint a játékok során is számos digitális és közösségi felületen feltűnnek majd, hogy elmeséljék saját történetüket arról, miként lépték át saját határaikat:
- Arnaud Assoumani (Franciaország, parasport)
- Tom Daley (Nagy-Britannia, műugrás)
- Gabriel Medina (Brazília, szörf)
- Alysia Montano (Amerikai Egyesült Államok, atlétika)
- Margret Rumat Rumat Hassan (Dél-Szudán, atlétika)
- Shelley Watts (Ausztrália, ökölvívás)
https://www.youtube.com/watch?v=tBxMpuiBO7Q
A Samsung Electronics a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere. A kampányt a Leo Burnett készítette.
Forrás: news.samsung.com