Sportszemle — 2016/07/05 at 06:30

Sportszemle 2016.07.05.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Dzsudzsákék sikerétől nem lesz több néző a stadionokban | EB 2016

Labdarúgó-válogatottunk négy meccs alatt vonzott annyi nézőt a stadionokba az Európa-bajnokságon, mint a tizenkét élvonalbeli magyar klub az NB I 2015/16-os kiírásában huszonnégy találkozón: 70 ezret.

Robbanni fog a bomba, mikor lelepleződnek a csalók

A kerékpársport idei éve a mechanikai doppingról szól. Évek óta felmerül a gyanú, hogy vannak olyan bringások, akik a vázba vagy a kerékpár más alkatrészébe rejtett elektromotoros rásegítéssel versenyeznek, de eddig egyetlen esetet kivéve – a belga Femke van den Driesche bukott meg a ciklokrossz-világbajnokságon – , ezt nem sikerült bizonyítani.

Biztonsági egyezményt kötött az UEFA és az Európa Tanács

Az Európai Labdarúgó Szövetség és az Európa Tanács biztonsági egyezményt kötött, amelynek a szurkolói erőszak megfékezése a célja. Az UEFA közleménye szerint a megállapodás lényege, hogy javuljon az információcsere az egyes országok hatóságai között, és a mérkőzéseknek vagy tornáknak otthont adó államokat minden esetben figyelmeztessék a veszélyes személyek érkezésére.

A Magyar Triatlon Szövetség közép-európai kupasorozatot indít

Magyarországon egyedülálló, közös sajtótájékoztatót tartott Marisol Casado, a Nemzetközi Triatlon Szövetség (ITU) elnöke, Renato Bertrandi, az Európai Triatlon Szövetség (ETU) elnöke és dr. Bátorfi Béla, a házigazda Magyar Triatlon Szövetség (MTSZ) elnöke, valamint Kozmann György sportért felelős helyettes államtitkár (Emmi).

Kreatív Online – A mainstream felé nyitnak a gyúrós márkák

Ötéves szponzorációs szerződést írt alá a sztárúszó Hosszú Katinka és a táplálékkiegészítőket gyártó BioTechUSA májusban, melynek értelmében Hosszú Katinka a BioTechUSA arca lett. Ő látható a júniusi termékkampány óriásplakátjain, az ő hangja hallható a kampányhoz kapcsolódó rádióreklámokban. Egyértelmű nyitás ez a gyúrós szubkultúránál jóval szélesebb, aktívan sportoló célközönség felé, amit már évekkel korábban elkezdett az eredetileg amerikai, de magyar tulajdonban lévő táplálékkiegészítő-márka.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Hertha-Berlin-szurkolok
Berlin legrégebbi startupjaként pozicionálja magát újra a Hertha

A következő szezontól komoly PR-kampányt indít Dárdai Pál csapata. Újrapozicionálják magukat, hogy vonzóbbak legyenek a szurkolóknak és az üzleti partnereknek...

Close