A következő szezontól komoly PR-kampányt indít Dárdai Pál csapata. Újrapozicionálják magukat, hogy vonzóbbak legyenek a szurkolóknak és az üzleti partnereknek egyaránt.
A berlini klub a Jung von Matt ügynökséget bízta meg, hogy segítsen újragondolni a Hertha BSC márkáját. A pozicionáláshoz a berlini startup színtérrel és innováció vezette vállalati kultúrával igyekeznek képzettársítást létrehozni. A Herthát Berlin legrégebbi startupjának nevezik, amelyik nem fél kockázatot vállalni, tanul a hibáiból, sőt, azokat sikerré alakítja.
Az előző szezonban a klub, Dárdai Pál irányításával a kispadon, hetedikként zárt a Bundesligában, amely Európa Liga indulást ér. A Hertha a történetének legnagyobb költségvetésével készül a 2016-17-es idényre, 102,3 millió euróból tervezik a gazdálkodást.
A Jung von Matt számára nem ismeretlen terület a sport. Partnerük az FC Ingolstadt 04 is, illetve korábban együtt dolgoztak az adidas-szal Németországban, valamint Niko Hülkenberg Forma 1-es pilótával.
Forrás: herthabsc.be