A Manchester City a következő szezonban tesztelni fogja a Snaptivitynevű mobilalkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy a szurkolók magukra irányítsák a stadionok kameráit. És szelfit készítsenek.
Az Etihad Stadionban egy úttörő kezdeményezést próbálhatnak ki a szurkolók meccsnapokon a következő szezonban. A Manchester City ugyanis bevezeti a Snaptivity appot, amely megnyerte a Ideas Britain’s sportinnovációs versenyét. A brit pályázatot, amelyet azért írtak ki, hogy a sportfogyasztás módjába új színt hozó ötleteket díjazzanak, többek között a klub is támogatta.
A Snaptivity lehetővé teszi a helyszíni nézőknek, hogy a stadionban található rengeteg kamera valamelyikét magukra irányítsák és szelfit készítsenek. Az ötlet célja, hogy így olyan képek készüljenek, amiket a szurkolók szívesen letöltenek, vagy megosztanak a közösségi médiában, akár a helyszín és a velük lévő barátaik bejelölésével.
A Manchester City híres arról, hogy nagy nyitottsággal fogadja a technológiai újdonságokat, amelyekből igyekszik minél többet profitálni. A Snaptivity pedig a verseny győztesének járó pénzdíj mellett, a klub erőforrásait és tapasztalatait is használhatja a mobilalkalmazás tökéletesítésére.
Forrás: mcfc.co.uk