Sport PR, tenisz — 2016/05/31 at 15:40

Imázskampányt indítottak a britek, hogy közelebb hozzák a teniszt a hétköznapi emberekhez

by

A kampány egy kétéves stratégia része, amelyet a tenisz brit irányító szerve dolgozott ki. A cél, hogy minél többen teniszütőt ragadjanak és gyakrabban játsszanak.

A tavaly év végi Davis-kupa győzelem felélénkítette a tenisz iránti érdeklődést Nagy-Britanniában. Ezt szeretné kihasználni a tenisz brit irányító szerve, a Lawn Tennis Association [LTA], amely egy kétéves stratégiát dolgozott ki, hogy közelebb hozza a teniszt a hétköznapi emberekhez és tovább népszerűsítse a sportágat.

lta-go-hit-it

A “Go Hit It” címet viselő kampány célja, hogy változtasson a tenisz azon megítélésén, hogy a középosztály sportja. Az első videón, amit közzétettek, ennek megfelelően egy átlagos pár játszik a helyi teniszpályán. Annyi a csavar a történetben, hogy a korábbi teniszezőből lett szakkomentátor John Barrett hangját vágták a képek alá, mintha egy profi mérkőzést néznénk.

A “Go Hit It” kampánnyal kétmillió britet szeretnének elérni a 18 és 34 év közötti korosztályból, hogy kipróbálják a sportágat, vagy gyakrabban teniszezzenek, mint korábban. Az érdeklődők ehhez további segítséget kapnak egy külön erre a célra létrehozott oldalon, ahol a címük alapján megtalálhatják a legközelebbi teniszpályákat, csatlakozhatnak a helyi egyesületekhez, vagy regisztrálhatnak különböző, a teniszhez kapcsolódó programokra. A nyár előtti időzítést az LTA ideálisnak találta a kampány indításához.

Forrás: lta.org.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.05.31.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close