Meglehetősen furcsa marketing fogással próbálkozik egy argentin labdarúgó klub. A Passion Ticket valóban csak a legelkötelezettebb szurkolóknak való.
A Club Atlético Tigre egy olyan szezonbérletet vezetett be, amelyik mikrochip formájában a bőr alá ültethető. Az argentin topligában szereplő klub illetékesei szerint az ilyen “belépővel” rendelkező szurkolók további azonosítási és jegyellenőrzési eljárás nélkül, vagyis sokkal gyorsabban juthatnak be a stadionba.
Ezequiel Rocino, a Club Atlético Tigre főtitkára mindenesetre példamutató magatartást tanúsított, a kampány indításaként a saját karjába ültettetett be egy ilyen mikrochipet. Nem is akárhová, hanem a klub címerét ábrázoló tetoválása alá.
Ahora, podés llevar a tu club adentro…De verdad ! pic.twitter.com/ojfAt1jZrq
— Club Atlético Tigre (@catigreoficial) 2016. április 25.
A Club Atlético Tigre szurkolói a szenvedélyükről és büszkeségükről híresek, kedvenc daluk is az “I carry you inside me!” [Magamban hordozlak téged – a szerk.] címet viseli. A klub marketingesei ezt a lojalitást vehették alapul a bátor kezdeményezés kidolgozása során.
Az illetékesek állítása szerint a mikrochip nem ártalmas az egészségre, ugyanilyeneket használnak kutyák és macskák esetében is. A közleményükből az is kiderül, hogy GPS követőt nem tartalmaz, csak a szurkoló adatait, a gyorsabb bejutás érdekében.
Forrás: catigre.com.ar