labdarúgás, Sportmarketing — 2016/05/20 at 17:00

Bőr alá ültethető mikrochip formájában kínálja egy futball klub a szezonbérletét

by

Meglehetősen furcsa marketing fogással próbálkozik egy argentin labdarúgó klub. A Passion Ticket valóban csak a legelkötelezettebb szurkolóknak való.

A Club Atlético Tigre egy olyan szezonbérletet vezetett be, amelyik mikrochip formájában a bőr alá ültethető. Az argentin topligában szereplő klub illetékesei szerint az ilyen “belépővel” rendelkező szurkolók további azonosítási és jegyellenőrzési eljárás nélkül, vagyis sokkal gyorsabban juthatnak be a stadionba.

Ezequiel Rocino, a Club Atlético Tigre főtitkára mutatja a karjába ültetett mikrochipet.

Ezequiel Rocino, a Club Atlético Tigre főtitkára mutatja a karjába ültetett mikrochipet.

Ezequiel Rocino, a Club Atlético Tigre főtitkára mindenesetre példamutató magatartást tanúsított, a kampány indításaként a saját karjába ültettetett be egy ilyen mikrochipet. Nem is akárhová, hanem a klub címerét ábrázoló tetoválása alá.

A Club Atlético Tigre szurkolói a szenvedélyükről és büszkeségükről híresek, kedvenc daluk is az “I carry you inside me!” [Magamban hordozlak téged – a szerk.] címet viseli. A klub marketingesei ezt a lojalitást vehették alapul a bátor kezdeményezés kidolgozása során.

Az illetékesek állítása szerint a mikrochip nem ártalmas az egészségre, ugyanilyeneket használnak kutyák és macskák esetében is. A közleményükből az is kiderül, hogy GPS követőt nem tartalmaz, csak a szurkoló adatait, a gyorsabb bejutás érdekében.

Forrás: catigre.com.ar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.05.20.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close