olimpia, Sportmarketing, úszás — 2016/04/11 at 15:40

Hosszú Katinka és édesanyja állnak a “Köszi, Anyu!” kampány élén

by

Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz a Procter & Gamble immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampányának magyar nagykövete a 2016-os riói olimpiai játékokra.

A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble [P&G] – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnerei között. A kampány először 2012-ben, a londoni olimpiai játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára.

Katinka-es-edesanyja-KosziAnyu

„A Procter & Gamble márkái azért jöttek létre, hogy az édesanyák mindennapjait megkönnyítsék a legkiválóbb termékek biztosításával.” – mondta Marek Kapuściński, a cég közép-európai régiójának alelnöke. „Az ilyen kiemelkedő eseményeken, mint az Olimpiai Játékok, minden figyelem a versenyzőkre összpontosul, erőfeszítéseiket rajongók milliói figyelik világszerte. De mi tudjuk, hogy minden sikeres sportoló, minden gyermek mögött áll egy erős anya, aki önzetlenül támogatja. Ez az, amiért az anyukák szerepét hangsúlyozzuk a kampányban; termékeink segítségével szeretnénk kifejezni csodálatunkat és hálánkat minden anya iránt a világon.” – tette hozzá Kapuściński.

„Nagy öröm számomra, hogy nagykövete lehetek a Procter & Gamble ilyen jelentős, globális kampányának. Elmondhatatlanul büszke vagyok arra, hogy képviselhetem hazámat az olimpián, a világ legnagyobb sporteseményén, de tudom, hogy ez sosem sikerülhetett volna édesanyám mérhetetlen szeretete és támogatása nélkül. Az ő szavai és példátlan ereje a verseny minden egyes pillanatában velem lesznek majd. Hiszem, hogy mindannyiunk feladata értékelni és viszonozni az anyai szeretetet az év minden napján, hiszen ők azok, akik ezt maximálisan megérdemlik.” – mondta el Hosszú Katinka, ötszörös világbajnok és világcsúcstartó úszó.

Forrás: P&G

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.04.11.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close