Az angol Football League kampányt indított azért, hogy növelje a hétközi fordulók nézőszámát, egyúttal arra ösztönözze a szurkolókat, tapasztalják meg a mérkőzések hangulatát a munkanapok során is.
A Football League az angol labdarúgás második, harmadik és negyedik osztályát magában foglaló szervezet, amelyhez 72 klub tartozik. Bár már nem sok van hátra a jelenleg futó bajnokságok végéig, az utolsó szakaszban a három ligában összesen még így is több, mint 120 mérkőzést rendeznek a hét közepén. A Football League ezért #BreakTheRoutine néven kampányt indított a hétközi fordulók népszerűsítésére.
Az akcióval főleg a 18 és 34 év közöttieket célozzák, mert a felmérések azt mutatták, hogy ez a korosztály az, amelyik jelenleg nem tervez a hétközi futball meccsekkel a heti, vagy esti programjai kialakítása során, ugyanakkor az átlagnál nyitottabbak új dolgok kipróbálására. Az első reklám is teljes mértékben ennek szellemiségében készült.
A kezdeményezés súlyát növeli, hogy a Football League mind a 72 klubja mögé állt és igyekszik különleges atmoszférát teremteni a hétközi bajnokik során. A kampány keretében egy új honlapot is elindítottak, amely megkönnyíti a szurkolók számára a programtervezést, legyen szó akár kedvenc csapatuk összecsapásainak követéséről, akár pusztán az élmény kipróbálásáról semleges körülményeik között.
Forrás: www.football-league.co.uk
1 hozzászólás
Pingback: Üresek maradnak a magyar stadionok az Eb-siker után is? | sportsmarketing.hu