Federer az emoji király… de már nem csak a Twitteren! A svájci mostantól saját emojival is rendelkezik.
Ha valaki követi Roger Federert a közösségi oldalakon, jól tudja, hogy rajong a hangulatjelekért. Szereti telerakni a posztjait mindenféle emojival. „Az emojik egy játékos módja annak, hogy kapcsolatba lépjek a szurkolókkal” – mondta Federer.
A Nike, mint Roger Federer szponzora, most egy egyedi húzással rukkolt elő. A svájcinak saját termékkollekciója van az amerikai márkánál, most újabb, még „emocionálisabb” darabokkal bővül majd a választék. A Nike nyáron dobja piacra a Roger Federer emojikkal ellátott pólókat. A Federer emojis pólók állítólag a teniszező történetéről, életéről és a teniszről szólnak majd.
„Ezek a pólók egy szórakoztató lehetőség arra, hogy a közösségi média világát megjelenítsük a teniszben. Ráadásul én vagyok az egész középpontjában, ami miatt nagyon izgatott vagyok, hisz ez egy újabb mód, hogy kapcsolatba lépjek a szurkolókkal. Azt szeretném, hogy ha a szurkolók mindig jól éreznék magukat, ha kapcsolatban lépnek a tenisszel: amikor látnak edzés közben, a meccsek alatt, amikor autogramot adok nekik, vagy amikor közös képeket készítünk. Ha úgy akarnak kapcsolatot teremteni velem, hogy ezeket a pólókat viselik, akkor az is egy nagyszerű dolog lesz. Én nagyon boldog leszek, ha viselni fogják őket” – mondta Federer az új emojis pólók kapcsán.
A Nike a hong-kongi Michael Laut bízta meg azzal, hogy alkossa meg a Federer emojikat, amiből nyolc különbözőt készített. A legelső mutáció, amit maga a svájci teniszező dobott be teaserként a közösségi felületein a bejelentés előtt, Federert ábrázolja az emblematikus fejpántjával. De további emojis pólók lesznek kaphatóak majd Federer gyerekeiről, feleségéről, a tenisszel kapcsolatos fontosabb dolgokról, valamint a legendás tenisz momentumokról – pl. a Grand Slam tornákról. Ezek újabb lehetőséget adnak Federernek, hogy kifejezze az emojik iránti rajongását a közösségi médián kívül is.
De ahhoz, hogy valaki használni tudja ezeket az emojikat meg kell vásárolnia a Nike pólókat, ugyanis ezek a hangulatjelek nem lesznek elérhetőek az okoskészülékeken vagy a közösségi felületeken.
forrás: www.si.com