Sportmarketing, tenisz — 2016/03/17 at 09:30

Federer az emoji fan!

by

Federer az emoji király… de már nem csak a Twitteren! A svájci mostantól saját emojival is rendelkezik.

Ha valaki követi Roger Federert a közösségi oldalakon, jól tudja, hogy rajong a hangulatjelekért. Szereti telerakni a posztjait mindenféle emojival. „Az emojik egy játékos módja annak, hogy kapcsolatba lépjek a szurkolókkal” – mondta Federer.

roger_emoji

Federer egyik tweetje az Australian Open alatt

A Nike, mint Roger Federer szponzora, most egy egyedi húzással rukkolt elő. A svájcinak saját termékkollekciója van az amerikai márkánál, most újabb, még „emocionálisabb” darabokkal bővül majd a választék. A Nike nyáron dobja piacra a Roger Federer emojikkal ellátott pólókat. A Federer emojis pólók állítólag a teniszező történetéről, életéről és a teniszről szólnak majd.

roger-federer-gets-his-own-emojis-in-new-nike-t-shirt-line

„Ezek a pólók egy szórakoztató lehetőség arra, hogy a közösségi média világát megjelenítsük a teniszben. Ráadásul én vagyok az egész középpontjában, ami miatt nagyon izgatott vagyok, hisz ez egy újabb mód, hogy kapcsolatba lépjek a szurkolókkal. Azt szeretném, hogy ha a szurkolók mindig jól éreznék magukat, ha kapcsolatban lépnek a tenisszel: amikor látnak edzés közben, a meccsek alatt, amikor autogramot adok nekik, vagy amikor közös képeket készítünk. Ha úgy akarnak kapcsolatot teremteni velem, hogy ezeket a pólókat viselik, akkor az is egy nagyszerű dolog lesz. Én nagyon boldog leszek, ha viselni fogják őket” – mondta Federer az új emojis pólók kapcsán.

Roger nagyon örül az új kezdeményezésnek

Roger nagyon örül az új kezdeményezésnek

A Nike a hong-kongi Michael Laut bízta meg azzal, hogy alkossa meg a Federer emojikat, amiből nyolc különbözőt készített. A legelső mutáció, amit maga a svájci teniszező dobott be teaserként a közösségi felületein a bejelentés előtt, Federert ábrázolja az emblematikus fejpántjával. De további emojis pólók lesznek kaphatóak majd Federer gyerekeiről, feleségéről, a tenisszel kapcsolatos fontosabb dolgokról, valamint a legendás tenisz momentumokról – pl. a Grand Slam tornákról. Ezek újabb lehetőséget adnak Federernek, hogy kifejezze az emojik iránti rajongását a közösségi médián kívül is.

roger-federe-emoji

De ahhoz, hogy valaki használni tudja ezeket az emojikat meg kell vásárolnia a Nike pólókat, ugyanis ezek a hangulatjelek nem lesznek elérhetőek az okoskészülékeken vagy a közösségi felületeken.

forrás: www.si.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.03.17.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close