labdarúgás, Sportmarketing — 2016/01/19 at 09:50

Gyerekműsorral népszerűsítik magukat az alacsonyabb osztályú angol futball ligák

by

A The Football League a Nickelodeonon indít műsort. Az angol gyerekekben a következő szurkolói nemzedéket látják.

A The Football League, az angol labdarúgás másod-, harmad- és negyedosztályát magában foglaló szervezet, szerződést kötött a Nickelodeon gyerekcsatorna brit leányvallalatával. Az együttműködés értelmében február 6-tól 3 szezonon át futó, 100 epizódból álló sorozatot indítanak Nick Kicks néven.

Nick-Kicks

A Nick Kicks-ből természetesen nem hiányozhatnak majd mérkőzések összefoglalói, de a gyerekeket elsősorban mókás elemekkel igyekeznek majd szórakoztatni. A The Football League bajnokságaiban szereplő csapatok végiglátogatása során gyerekeknek szóló interjúkat készítenek játékosokkal és sportvezetőkkel, valamint bepillantást engednek a színfalak mögé. A program állandó részeként Spongyabob a klubok kabalafiguráit hívja ki vicces párbajra minden héten. Műsorvezetőnek a népszerű YouTube-személyiséget, Roman Kempet és a sportriporter Rachel Stringert kérték fel.

Spongyabob-fociszurkolo

Angliában és az Egyesült Államokban a sportklubok üzleti szemléletét jellemzi, hogy komoly potenciált látnak a gyerekekben. A jövő szurkolóiként tekintenek rájuk, akik felnőve sok pénzt hozhatnak a klub kasszájába. Ennek a gondolkodásmódnak megfelelően, igyekeznek minél hamarabb érzelmi kötődést kialakítani a sportág, vagy a klub iránt. Hogy csak néhány példát említsünk a NASCAR Amerikában szintén a Nickelodeonnal működött együtt egy négyrészes mini-dokumentum sorozat erejéig, a Manchester City City Kicks programja három korosztályra fókuszál az 5 évesektől a 16 évesekig, az IndyCar szériáról pedig a DreamWorks készített egész estés animáció filmet.

Forrás: football-league.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.01.19.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close