baseball, Sportmarketing — 2015/12/08 at 10:50

Közösségi oldalt indított a baseball játékosok érdekvédelmi szervezete

by

Az MLBPA úttörő kezdeményezésre vállalkozott. Az Infield Chatter oldallal a játékosok és a szurkolók kapcsolatának erősítése a célja.

A baseball játékosok érdekvédelmi szervezete, a Major League Baseball Players Association [MLBPA] Infield Chatter néven egy olyan közösségi média platformot hozott létre, ahol az MLB-játékosok és a szurkolók egyedi és kötetlen környezetben léphetnek kapcsolatba egymással. Az oldal igazi interaktivitást ígér, nemcsak a szurkolók és a játékosok közötti viszony erősítésére van kihegyezve, hanem a szurkolók a társaikkal is megoszthatják véleményüket, vagy a játékosok egymás között is kommunikálhatnak.

infield-chatter

A múlt heti induláskor több, mint 60 játékos rendelkezett hivatalos profillal, többek között David Ortiz, Josh Donaldson, Dee Gordon, Eric Hosmer, Adam Jones és Jake Arrieta. Az Infield Chatter túllép az amerikai sportokban rendkívül népszerű statisztikákon és a sztárok személyes oldalát kívánja bemutatni. A játékosok kifejtik gondolataikat a sportág legfrissebb témáiról, mesélnek érdeklődési körükről és bepillantást engednek a pályán kívüli életükbe, csökkentve ezzel a köztük és a szurkolók között fennálló távolságot.

MLBP_SS2013

Az Infield Chatternek az online közösségek gyűjtőhelyéül szolgáló Place platform ad otthont, és elérhető az infieldchatter.com oldalon, vagy a Place mobilalkalmazásán keresztül.

Forrás: prnewswire.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2015.12.08.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close