Új szlogennel és új névvel új fejezetet kívánnak nyitni a sportrajongásban. A háttérben az új tulajdonos áll.
„A Discovery színre lépésével az Eurosport máris hatalmas lépést tett előre: 2018-tól ugyanis a csatornáé az olimpiai játékok kizárólagos közvetítési joga. Az olimpia tehát hazatér az Eurosportra, mely minden eddiginél szélesebb tömeghez szeretné eljuttatni a nyári és téli ötkarikás játékok minden mozzanatát” – áll a csatorna magyar nyelvű honlapján megjelent közleményben.
Az új arculat bevezetését a megváltozott logó mellett a “Fuel Your Passion” [Tápláld a szenvedélyed] szlogen és #sharemypassion [#közösaszenvedélyünk] közösségi média kampány támogatja. Ez utóbbi arra hívja fel a rajongókat, hogy osszák meg egy-egy sportág, sportoló vagy csapat iránti elkötelezettségüket és szenvedélyüket bizonyító történeteiket. A csatorna a márkaidentitás frissítésével nevet is vált, az Eurosport a továbbiakban Eurosport 1 néven lesz elérhető, hogy jobban meg lehessen különböztetni a 2-es adótól.
Az Eurosport 1 és 2, valamint az Eurosportnews televíziós csatornáknak összesen 243 millió előfizetője van 99 országban Európában, Ázsiában és Afrikában. Az Eurosport honlapját pedig havonta 23 millió látogató keresi fel.
A Discovery Communications 2012-ben szerzett 20 százalékos részesedést a Eurosportban, amit később 51 százalékosra növelt. Idén júliusban 491 millió euróért vásárolták meg a maradék 49 százalékot a TF1 Grouptól és szereztek teljes kontrollt az Eurosport fölött. Ezzel az elmúlt két évben két, Magyarországon jelen lévő sportcsatorna család került amerikai kézbe, a Sport Tv-t 2014 februárjában vásárolta fel az AMC Networks.
Az új arculathoz szép kreatívok is készültek.
Forrás: discovery.com