labdarúgás, Sportszponzoráció — 2015/10/14 at 11:50

10/10-es kampány az adidastól

by

Egy jól összerakott marketing akcióval jelentkezett az adidas a hétvégén. A főszerepben Messi és a 10-es szám.

Egy nagyon kis szériás, limitált kiadású Messi 10/10 futball cipővel lepte meg az adidas a rajongókat és a gyűjtőket. A cipőből mindössze 100 pár [10×10] készült és múlt szombaton, vagyis október 10-én [10/10] került forgalomba.

Messi-1010

A forgalomba kerülés egészen pontosan egyetlen üzletet jelentett, mégpedig Barcelonában, abban a városban, ahol a 10-es játékos szerepkörét újradefiniáló Messi játszik. Ahhoz tehát, hogy valaki beszerezzen egy párat a speciális Messi 10/10 szériából jókor kellett jó helyen lenni. Ahhoz pedig, hogy hordani is tudja, egy valamiben nagyon hasonlítania kell Messire: a cipőket ugyanis csak az argentin világsztár méretében gyártották le, azaz – magyar számozás szerint – 42 1/3-osban.

adidas-barcelona

A 100 párból 89 került értékesítésre. Egyet Messi tarthatott meg magának, a maradék tízet pedig 10 szerencsés kapott, akit Messi választott ki a „Chosen by Messi” kampány keretében. Mindegyik párhoz tartozik egy egyedi bőrcímke is, amelyik a cipő sorszámát tünteti el, Messi kézjegyével ellátva.

adidas-Messi-10-10

Forrás: soccerpro.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2015.10.14.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close