A teniszről jellemzően a szolid, csendesebb nézőközönség jut az emberek eszébe, nem pedig a futball ultrákhoz hasonlóan ugráló, skandáló fanatikusok. John McEnroe tesz róla, hogy ez a kép minél hamarabb megváltozzon.
A BNP Paribas 1973 óta jelen van a tenisz világában. A francia bank napjainkban a sportág legnagyobb és legelkötelezettebb szponzorai közé tartozik. A cég által négy éve indított wearetennis.com honlapon és a hozzá tartozó közösségi média oldalakon a sportág szerelmesei figyelemmel követhetik az ATP, a WTA és az ITF sorozatokat. A teniszhez kapcsolódó szponzorációjuk aktiválásához pedig idén egy nagyon ötletes kampányt dolgoztak ki.
A márka új pozicionálását segítő friss szlogen, a „The bank for a changing world” szellemében a szurkolói szokások megváltoztatását tűzték ki célul. Szerették volna örömtelibbé tenni a játékot a nézőknek és több erőt adni a lelátón ülők kezébe. Másként fogalmazva láthatóvá és hallhatóvá tenni a legelszántabb teniszrajongókat. Így született meg a „Support Tennis Like Never Before” kampány.
A kampány nagykövetének és a művelet arcának zseniális húzással John McEnroe-t választották. A heves vérmérsékletéről és szókimondó természetéről híres legenda tökéletesen személyesíti meg a „We Are Tennis Fan Academy” kiképzőtisztjét. Ez az az iskola, amelyik a kampány története szerint a szuperszurkolókat készíti fel arra a feladatra, hogy a tenisz stadionok csendes tömegéből kiemelkedjenek szenvedélyességükkel, elkötelezettségükkel és egységességükkel.
A We Are Tennis Fan Academy osztályaiba tényleg csak a legelszántabb teniszrajongók kerülhetnek be. A jelentkezőknek először is egy videót kell küldeniük magukról, amelyben a szurkolói képességieket csillogtatják. A legjobbakat behívják egy interjúra, akik közül személyesen John McEnroe választja ki a legalkalmasabbakat. A csapat mindezek után edzőtáborba vonul, hogy felkészüljön az előtte álló feladatokra.
Az első évfolyam a Nagy-Britannia – Franciaország Davis-kupa negyeddöntőn mutatta meg élesben, hogy mit nevelt beléjük McEnroe. Az elmúlt hétvégén pedig a második évfolyam képességeit csodálhattuk meg a sorozat elődöntőjében, a Belgium – Argentína összecsapáson. Hogy miért pont a Davis-kupára hegyezték ki a We Are Tennis Fan Academy akcióit? Mert a sorozatnak a BNP Paribas a névadó szponzora.
Mindig újabb és újabb helyszíneken hirdetnek meg sorozást, a részletekért látogass el a wearetennis.com oldalra, még több videóért pedig a We Are Tennis YouTube csatornára.
Forrás: bnpparibas.com