A fanatikusoktól kezdve az NFL illetékesein át a stadionok kiszolgáló személyzetéig, különböző nézőpontokból mutatják be a mérkőzések hangulatát. Nagyszerű második képernyős élményt ígérnek a helyszíni szurkolók és a televízió előtt ülők számára egyaránt.
Ahogyan arról korábban beszámoltunk, a Snapchat egy ideje komolyan érdeklődik a sport biznisz iránt. Az innovatív sportszervezetek és ligák hamar felismerték, hogy ezt a közeledést érdemes elfogadni. A népszerű üzenetküldő alkalmazással való partnerségnek köszönhetően ugyanis egyrészt egy új elemmel bővülnek a bevételi forrásaik, másrészt könnyen elérik vele a fiatal korosztályt, vagyis a jövő szurkolóit.
[box type=”info” style=”rounded” border=”full”]Mi az a Snapchat?
A Snapchat egy üzenetküldő alkalmazás, ami rendkívül népszerű a 13-25 éves korosztályban. Az appon keresztül fotókat, vagy rövid videókat lehet küldeni, személyre szabott üzenetekkel kísérve. A Snapchat különlegessége, hogy az üzenetek a megnyitástól számított 10 másodperc múlva eltűnnek és soha többé nem hívhatók elő [a Snapchat állítása szerint]. Ha valaki megpróbál a Snapchat üzenetről képernyőmentést készíteni, akkor a rendszer értesíti a feladót. 10 milliárd dollárra becsült értékével a világ legnagyobb startupjai között tartják számon.[/box]
Az NFL az újdonságokra való nyitottságáról ismert liga, így nem meglepő, hogy a top sportszervezetek közül is az elsők között üzletel a Snapchattel. Az amerikaifutball rajongói így az idei szezontól egy teljesen új platformon is követhetik a kedvenceiket, mégpedig a Snapchat történetek formájában. Ez nem más, mint szurkolók helyszíni fotóiból, videóiból, valamint az NFL illetékesei által készített, a kulisszák mögé bepillantó felvételekből összefűzött sztori.
A szurkolók bevonása garantált, hiszen bárki hozzájárulhat a Snapchat történetekhez. Ha a mobilkészülékén be van kapcsolva a helymeghatározás, akkor a rendszer automatikusan érzékeli, hogy melyik mérkőzésen van, és felkínálja az opciót az NFL Live Story-ban való részvételre. Az üzleti szféra pedig azért örül a lehetőségnek, mert vonzó hirdetési felületet jelent a márkáknak.
Az NFL és a Snapchat az idei drafton tesztelte az együttműködést. A 15 millió felhasználó aktivitását kiváltó eseményt sikeresnek ítélték meg a felek. A szezon során mind a 32 NFL-csapat bekerül majd a Snapchat történetekbe és minden sztori 24 órán át lesz elérhető a platformon. A Snapchat NFL Live Stories hirdetési bevételeit a nyilvánosság számára nem közölt módon osztja el egymás között a két fél.
Forrás: nfl.com